vineri, 16 iulie 2010

„Twilight”, „drogul” noii generaţii


Fenomenul „Twilight” s-a transformat într-un drog pentru fanii împătimiţi ai poveştii cu vampiri, după cum scriu aceştia pe forumul românesc. Când nu vorbesc despre Eclipsă”, atunci o visează, ori îşi imaginează că sunt personajele filmului.

Dacă fenomenul „Amurg” nu trece neobservat nici aici, în America pasionaţii interpretează orice întâmplare banală drept o experienţă care are legătură cu povestea personajelor din film.

„Astăzi mi-am dat seama că am părul şaten, ca al Bellei”, remarcă una dintre fanele persoanjului interpretat de Kristen Stewart, pe forumul mylifeistwilight.com.


„Am setat pe computer starea vremii din Forks şi, când este însorit, sunt dezamăgită că familia Cullen nu poate ieşi din casă”, scrie un alt admirator.

Un comentariu şi mai amuzant este al unei fetiţe care povesteşte reacţia celor din sala de cinema la apariţia reclamei peliculei „Eclipse”.

„Astăzi am fost să văd filmul „Iron Man” la cinematograf. Înainte să înceapă filmul a fost difuzat trailerul „Eclipse” moment în care în sală toate fetele, inclusiv eu, au început să ţipe când i-au văzut pe Jacob şi Edward. Apoi tata şi-a amintit dintr-o dată că pe doctorul lui îl cheamă Cullen”, notează aceasta.


Articolul complet il puteti citi pe Unica.ro


Niciun comentariu: