miercuri, 21 iulie 2010

Interviu cu Rob

Un nou interviu cu Robert in revista OK din Turcia



OK:  In conformitate cu ceea cea am auzit despre voi, cum ca erati foarte haiosi pe platourile de filmare, Taylor a declarat ca intotdeauna a avut de re-filmat scene din cauza glumelor lui.
Rob: Nu chiar, eu nu sunt asa amuzant, (rade) el doar glumeste. Aceste zvonuri s-au raspandit atat de repede incat nu vreau sa par morocanos la interviuri (rade si mai tare).

OK: Dar nu este ca un desenat animat, pentru ca tu esti un vampir romantic si Taylor un varcolac musculos? Trebuie sa fi ras foarte mult despre acest lucru atunci cand camerele erau inchise.
Rob: Da, intr-adevar asta este distractiv, dar cel mai amuzant este ca eu chiar trebuia sa fiu la fel de musculos cum este el. (rade) Nu pot merge la sala de antrenament, deci ce pot face?

OK: Ce face ca acest nou film sa fie distractiv pentru voi?
Rob: Cred ca se datoreaza numarului crescut de actori. In primele doua filme erau doar doua cupluri. Aceasta distributie este in expansiune si toata lumea are un rol important in poveste. Asta inseamna o distributie mare cu roluri mici. De asemenea in acest film sunt scene de lupta extraordinare spre deosebire de primele doua. Si acesta este un lucru diferit pentru un film din Saga Twilight.

OK: Care este scena ta preferata?
Rob:Exista o scena in care Bella il saruta pe Jacob. Ea se intoarce si isi cere scuze iar Edward este foarte intelegator in legatura cu asta. Cred ca acesta este un moment foarte frumos. Aceasta este singura scena din intreaga serie, in care m-am putut identifica cu Edward. Nu cred ca sunt multi baieti care pot face asta, iar pentru mine acest lucru este un semn ca el chiar este un baiat bun.

OK:  Dar este greu sa vezi pe altcineva cum o imbratiseaza si o saruta pe fata pe care o iubesti, nu-i asa?
Rob: Da, dar crezand ca el a avut intotdeauna dreptate...(propozitii lipsa)...promite ca va face totul asa cum ii place ei. Aceasta este una dintre temele principale ale filmului Eclipsa. Edward ii spune ca nu o va mai presa din nou si isi tine aceasta promisiune. El nu poate face nimic, decat sa astepte si sa vada daca Bella se intoarce la el sau nu.

OK: Ce crezi despre sexul inainte de casatorie?
Rob: Cred ca toata lumea face sex (rade), dar se ascund. Cativa oameni mai respecta aceasta regula de a nu face sex inainte de a se casatori. Ideea ca o femeie ar trebui sa ramana pentru totdeauna cu acelasi barbat este ridicola. Nu-mi plac barbatii si femeile care se comporta fals doar pentru a se da grozavi sau pentru a arata decenti. Daca esti un domn adevarat, te comporti ca unul oricum. Dar daca faci acest lucru doar din cauza regulilor atunci nu este in ok.

OK: Ai spus „Este o realizare sa fi sexy fara sex” pentru film. Crezi ca acest lucru este important intr-o relatie?
Rob: Aceasta propozitie a fost un raspuns la un argument. A fost o afirmatie cum ca „filmul ar trebui sa fie sexy, dar ei nu au facut niciodata sex.” I-am spus „de ce trebuie sa fie sexy?” De asemenea cand vine vorba de acele momente pline de asteptari, exista o anumita senzualitate si de aceea Twilight este un film cu atat de multi fani. Toata lumea iubeste acele momente in care vezi daca dragostea cuiva pentru tine este destul de puternica sau nu. Teama de sex face filmul mai atractiv. Daca nici una din parti nu a avut parte de asta inainte, teama este dubla si exista despre acest lucru patru carti scrise, carti groase de altfel. Cred ca oamenilor le place sa stea la acel moment mai mult timp.


OK:  Este ceva ce pastrai in minte in timp ce interpretai acest personaj? Ce crezi despre Edward?
Rob: Nu prea multe, pentru ca totul se desfasoara in mod natural. Este o persoana care se uraste pe el insusi, crezand ca nu este destul de bun pentru nimic si nu crede ca are dreptul de a trai. Toate replicile si toate miscarile lui reflecta acest lucru. Asa ca trebuie sa te opresti din a gandi si sa actionezi cum este scris. Dar in timp ce filmul avanseaza, lucrurile devin mai usoare pentru Edward, trebuie sa fi fericit pentru el. Edward este un anti-erou, desi in acelasi timp este un super erou care nu accepta ca el este asa....(propozitii lipsa)....El intotdeauna vrea sa ramana modest si nu vrea ca lumea sa stie ca este diferit pentru ca el isi uraste propria persoana.

OK: Cum te-ai simtit cand in timp ce te uitai la film ai auzit melodia ta?
Rob: Asta ar putea suna ciudat pentru tine, dar am vazut seria Amurg de la inceput pana la sfarsit, pentru prima data, chiar saptamana trecuta.  Au fost difuzate la televizor.  In timp ce vizionam filmul ma gandeam cum de am acceptat ca melodia mea sa apara in film. Pe atunci nu credeam ca aceasta serie avea sa fie asa de populara. Daca as fi stiut ca avea sa fie asa de mare, mi-as fi facut griji si nu as fi acceptat sa apara pe coloana sonora. Daca nu as fi facut-o inainte si daca mi-ar fi cerut-o acum, nu as mai accepta. Catherine Hardwicke a folosit cantecul intr-o scena cheie astfel incat intr-un fel ma bucur ca a facut parte din coloana sonora, mai ales cand ma gandesc la imprejurarile in care a fost scrisa piesa... Stateam cu doi dintre prietenii mei in apartamentul din Londra, iar ei au scris versurile la intamplare in timp ce jucam un joc, care chiar nu am crezut ca avea sa devina un cantec. Dupa sase luni am gasit versurile scrise de ei, mi-au placut si am facut linia melodica.

OK: Vrei sa spui ca actoria este profesia ta, iar muzica viata privata? Pentru ca nu am vazut prea mult din latura ta muzicala.
Rob: Nu poti sa joci doar pentru ca iti place. (rade) Actoria nu este ceva de genul asta...

OK:  Iti ti melodiile ascunse doar pentru ca vrei sa le pastrezi pentru tine sau ti-e frica de reactiile oamenilor?  
Rob: Da, deoarece nu stiu daca pot face fata criticilor asupra muzicii mele. Imi place sa compun, si daca as scoate un album acum, o multime de oameni care urasc lucrurile bine cunoscute, pot merge prea departe si pot spune lucruri ingrozitoare despre mine.

OK: Te afecteaza mai mult criticile despre muzica ta decat cele despre cum joci?
Rob: Da, deoarece atunci cand interpretez sunt intr-un loc in care trebuie sa ma confrunt cu astfel de lucruri. Dar cand vine vorba de muzica, nu vreau sa ma ridic si sa spun „Hai, spune-mi ce crezi despre asta!” Nu-mi pasa nimic din ceea ce spun ceilalti pentru ca eu nu incerc sa-mi vand muzica, si nici nu am nevoie sa o vand, deci este inutil. Cant tot timpul pentru prieteni si pentru mine. Exista anumite persoane de la care vreau sa primesc o reactie, dar vad modul in care oamenii reactioneaza la majoritatea lucrurilor, si pot sa spun ca ei sunt gata de a critica totul.

OK:  Inca filmezi la un nou film. Ai cere trei ore de pauza atunci cand vrei sa te uiti la meciurile din Cupa Mondiala?
Rob: Nu, eu le inregistrez. De asemenea am cerut sa existe un televizor in spatele fiecarui intervievator cu care ma intalnesc, dar nu au acceptat. (rade tare)

OK:  Stii unde te vei afla pe 11 iulie, in ziua ultimului meci din Cupa Mondiala?
Rob: Voi fi inca aici. Sper ca macar cativa din prietenii mei sa vina sa ma viziteze. Dar am de lucru in fiecare zi. Este putin plictisitor.

OK: Esti atat de ocupat...care este definitia zilei perfecte pentru tine?
Rob: Nu stiu. Uneori ma aflu in niste medii ciudate, din cauza job-ului meu... Filmez intr-un desert din Los Angeles si trebuie sa lucrez intr-un circ! Sunt animale si multe lucruri interesante, fiecare zi este diferita de celelalte. Acum cateva zile au adus un tren cu abur din 1920 si a fost atat de lung. A fost filmata o scena in care erau 300 de oameni. Aceasta a fost scena in care era ridicat cortul circului, si intr-adevar multe persoane au construit acest cort. Toata lumea a fost imbracata in stilul anilor 1930, iar din clipa in care am ajuns in desert nu mai era nimic care sa apartina lumii moderne. M-am oprit si am privit in jur, erau elefanti, tigri si un tren cu abur. Chiar daca este pur fictiune, faptul ca totul se intampla in fata ta o face foarte reala, si este o experienta incredibila. Pot sa fac astfel de lucruri in fiecare zi si sa nu le consider un job.

OK: Lucrezi cu Reese Witherspoon in Water for Elephants. Ati inceput sa filmati scenele in care apareti impreuna?
Rob: Da, am filmat prima noastra scena. Noi doi am mai jucat impreuna si in Vanity Fair. Am fost fiul ei in acel film, si acum suntem in calitate de indragostiti. (rade)

OK: Au vrut copii lui Reese Witherspoon sa te intalneasca?
Rob: Nu stiu daca au vrut, dar ne-am intalnit acum cateva zile. Pareau linistiti....

OK: Ce zici despre Uma Thurman, cea cu care ai jucat impreuna in Bel Ami?
Rob: Cred ca fiica ei este un fan al filmului. A venit cu un prieten si au cerut autografe.

OK:  Ce zici de Uma?
Rob: Ea este cu adevarat o persoana minunata, amuzanta si puternica. Prin puternica, vreau sa spun din punct de vedere fizic. In film joc rolul unui barbat cu spirit de conducere si ea este sotia mea. A fost o scena in care am facut-o sa se supuna...(propozitii lipsa)...

OK: (Propozitii lipsa)......Citesti ceea ce este scris despre tine?
Rob: Vreau doar sa fiu pregatit, daca va trebui vreodata sa raspund la ceea ce este scris. Eu nu dau multe interviuri, o fac mai ales atunci cand trebuie sa promovez un film. Ies foarte rar, asa ca majoritatea lucrurilor ce se scriu despre mine sunt inventate.

OK: Cum este sa lucrezi cu Kristen Stewart? Este mai usor sau mai greu ca inainte?
Rob: Unele lucruri sunt mai usoare acum. Unul dintre cele mai importante lucruri in legatura cu Kristen este faptul ca ea este o actrita foarte buna. Nu poti doar sa stai si sa joci in acelasi timp cu ea, trebuie sa fi si tu bun la asta, ceea ce este de asemenea un lucru bun. Nu poti sa te relaxezi si sa te odihnesti cat timp lucrezi cu ea. Primele doua filme au fost mai incordate, deoarece repetam in mod constant scene. Nici unul din noi nu este un actor de 60 de ani care joaca de ani de zile, dar suntem destul de mandri. Mai ales Kristen, ea este o actrita serioasa si are intotdeauna ca scop sa dea tot ce are mai bun.

OK: Crezi ca va exprimati parerea reciproc? De exemplu, ii impartasesti gandurile tale atunci cand crezi ca o scena ar fi putut iesi mai bine?
Rob: Sunt o persoana atunci cand interpretez un rol si alta total diferita atunci cand ma ocup cu promovarea filmelor. Nu-i inteleg pe acei oameni care cred ca promovarea unui film este un lucru ingrijorator. Am ajuns la al treilea film si oamenii se vor uita oricum la orice are Twilight in titlu si nu mai am nimic de zis despre acest lucru. Dar, da, lui Kristen ii place sa vorbeasca pentru mine si acest lucru poate fi enervant cateodata. (rade tare)

OK: Ea vrea sa repete scenele de mai multe ori?
Rob: Da, se uita la regizor si spune hai sa mai filmam o data, dar acest lucru nu se intampla atat de des.
  
Traducere proprie de la sursa

Niciun comentariu: