luni, 12 iulie 2010

Schimbari

Neon Sign

So, am schimbat aspectul blogului.(din nou)

O alta schimbare al fi adaugarea unor pagini in partea de sus a blogului. Vizitati-le cu incredere.

Pe pagina numita "Imnul blogului", gasiti pe langa vechiul imn un nou clip de promovare a blogului.

Si tot la capitolul "schimbari", haideti sa le uram bun-venit in echipa Twilight lovers blog Cristinei si Alexei.

Mai multe despre ele puteti afla vizitand pagina "membrii echipei"

Cristina ma va ajuta cu stirile, iar Alexa este responsabila de rubrica "Recomadarea saptamanii".

Cam astea ar fi schimbarile. Sper ca va plac.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Sigur ca ne plac schimbarile :)

Anonim spunea...

nu inteleg aici nu erau alte fete inainte?
Adina?Georgia? ce s-a intamplat cu ele adica Adina?
ca Georgia postase ca nu mai poate lucra la blog?
odd thing

Unknown spunea...

Foarte tari schimbarile, eram si eu prin mijlocul lor, imi pacea mai mult tema aceea cu crem.
Multa rabdare si timp fetelor, ca din cate se vede aveti pasiune si dedicatie.
Alexa, vei pune si recomandari fara vampiri?
Kisses Andreea

Alexa spunea...

Sigur, recomandarile vor cuprinde toate genurile, cu sau fara vampiri. Sper ca sunteti de acord cu asta. Vrem sa va oferim o gama variata de filme la care sa va uitati.

Ramona spunea...

Pai,anonim, se pare ca nu ai mai intrat de ceva timp pe blog. Geogia si Adynu s-au retras de pe blog. Am ramas doar eu pentru o vreme si acum am hotarat sa le iau si pe Cristina si Alexa in echipa, sa ma ajute.

Anonim spunea...

da,sunt dragute schimbarile
anne