sâmbătă, 24 iulie 2010

Fanficuri


Capitolul 5 din " Red eyes pure soul" scris de Ramona si Darmina (aici)

Capitolul 25(prima parte) din "O alta viata" scris de Alexa (aici)

Capitolul 13 din "Jocuri periculoase" scris de Alexandra (aici)

Capitolul 30 din "Alchimia seductiei" scris de Marce'x (aici)

Capitolul 21 din " Love story" scris de Iulia (aici)

Capitolul 26 din "Amarrados" scris de Stefydanutza (aici)

Capitolul 13 din "Doua iubiri" scris de Marina (aici)

Si un nou fic scris de Dora , " Jasper's Decode- Armura" (aici)

Descriere: “Apropie-te copila!” Mi-e teama de lumina care la inceput a parut blanda si mangaietoare caci a devenit puternica si adanca rasarind trist in acel haos.Ultima farama a mintii mele se risipi cu repeziciune.Nu puteam vorbi insa,pentru a tine teama deoparte pana in ultima clipa am incercat sa il privesc fara sa ma copleseasca lacrimile. “Jasper…” L-am simtit miscandu-se langa mine,era atat de aproape.Mi-am intins palma prinzand o farama de speranta.I-am atins mana.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si never alone cand?