vineri, 23 iulie 2010

Robert Pattinson mananca sanatos

Starul Eclipse, Robert Pattinson nu poate gati, dar mananca mai sanatos ca niciodata multumita unui serviciu care ii livreaza mancare proaspata in fiecare zi acasa.

“In Los Angeles am inceput sa folosesc un serviciu de livrare care ofera mancare proaspata si sanatoasa” declara Robert Pattinson (24), pentru ziarul german “Sächsische Zeitung”. “In fiecare dimineata primesc cate o punga cu mancare sanatoasa. Niciodata in viata mea nu am trait mai sanatos ca acum.”

Robert, care traieste un stil de viata vagabond, din cauza programului sau de munca agitat, spune ca in aceasta clipa nu exista nici un loc pe care sa-l poata numi acasa.

“Casa mea este compusa din trei valize.” Spune el. “Toata viata mea se afla in ele.”
Spre deosebire de fanaticul de fitness Taylor Lautner, care se antreneaza non-stop si mananca la fiecare doua ore ca sa se intretina, Robert este mai putin preocupat de greutate si mai mult de comoditate.

“Desigur ca imi este dor de mancarea facuta in casa, dar sunt pe cont propriu sau in deplasare de cele mai multe ori.” Admite Rob. “Si nu imi pot gati. Ma descurc sa fac doar paine prajita. Eu nu am talent la gatit. Sunt incapabil sa spun daca are gust bun sau nu.”

Din fericire, prietena lui Robert, co-starul Kristen Stewart este un bucatar grozav ale carei hobiuri sunt gatitul placintelor si uitatul pe canalul Food Network.
“Imi place sa fac placinte. ” declara Kristen (20). “Am o gramada de pomi fructiferi in gradina mea. Copacul meu loquat a facut fructe si imi place sa fac placinta de loquat. Sunt destul de greu de curatat fructele si imi ia mult timp, dar iese o placinta grozava. Este uimitoare.”

Sursa

Niciun comentariu: