vineri, 23 iulie 2010

Interviu Kellan Lutz


Bravo: Buna Kellan, stiai ca numele tau de familie este de fapt un nume german?
Kellan: Desigur! Asta pentru ca stramosii mei sunt din Germania!
Bravo: Serios?
Kellan:Greu de crezut, asa-i? Sunt un fel de star german al Hollywood-ului.(rade) M-am nascut in SUA – in Dickinson Dakota de Nord. Dar bunicii mei sunt din Munchen. De aceea am fost de multe ori acolo cand eram copil. Insa eram foarte mic si nu imi amintesc multe lucruri.
Bravo: Vorbesti limba germana?
Kellan: Oh, imi pare rau, dar acum am uitat totul. Oricum, inca mai am o legatura speciala cu Germania!
Bravo: Asta inseamna ca acum te simti ca acasa?
Kellan: Ceva de genul asta. Totul imi este familiar. Ma simt in siguranta aici. Imi place Germania si lunga sa istorie! Am mers si la cateva obiective turistice: am vazut bucatile ce au ramas din Zidul Berlinului, am fost la muzee si am vizitat castelul Sansoucci din Potsdam. Sunt foarte interesat de aceasta tara.
Bravo: Dar locuiesti la Hollywood – si prin filmul Twilight ai devenit un star mondial. S-a schimbat mult viata ta?
Kellan: Desigur! Rolul meu ca Emmett a deschis multe usi pentru mine! Dar niciodata nu mi-am dorit faima si bani. A fost doar pentru a ma simti bine cand joc un rol. Este foarte important pentru mine sa ma mentin cu picioarele pe pamant in ciuda a tot ce se intampla. Este la fel si pentru ceilalti colegi ai mei din Twilight.
Bravo: Cum este acum starea de spirit dintre vampiri?
Kellan: Suntem ca o familie. Nimeni nu s-a schimbat din cauza succesului. Baietii din Twilight ies impreuna cu fetele. Si colegii mei Robert Pattinson si Jackson Rathbone sunt adesea intr-un balansoar cantand la chitarile lor. Dar cea mai buna prietena a mea este Ashley Green.
Bravo: Cum este aceasta prietenie?
Kellan: Ne-am cunoscut acum sase ani, inainte de a ma lasa de universitate pentru a deveni actor. Si ea a avut acelasi vis. Asta ne-a unit. Si acum suntem si mai apropiati pentru ca ne-am indeplinit visele!
Bravo: Va dati sfaturi?
Kellan: Cum sa nu – in toate domeniile! Sunt acolo langa ea, daca are probleme cu baietii. Si ea este alaturi de mine daca sufar din iubire! Suntem ca fratii – de nedespartit. Ashley si cu mine suntem pe aceasi lungime de unda.
Bravo: Ce faceti impreuna?
Kellan: Jucam noapte de noapte jocuri de masa, facem un gratar impreuna cu niste prieteni si petrecem la piscina la mine acasa. Noi suntem o adevarata banda a distractiei din Los Angeles! Stau intr-un apartament pe care il impart cu inca trei nebuni (rade)…
Bravo:Dar va puteti permite sa locuiti singuri acum…
Kellan: Insa imi place asa. Colegii mei de apartament sunt cei mai buni prieteni ai mei. Eu ii cred orbeste. Ei au grija de casa atunci cand eu sunt plecat si de sigur au grija si de cateii mei “Kola” si catelusul Chihuahua “Kevin”.
Bravo: Le simti lipsa cat esti plecat?
Kellan: Da! Nu i-am mai vazut de o luna si abia astept sa-i imbratisez! Sa ma relaxez in pat cu ei sau sa alergam impreuna prin Hollywood este cel mai frumos pentru mine!

Sursa

Niciun comentariu: