joi, 22 iulie 2010

Interviu Ciak Magazine (Italia)

Am mai gasit un interviu cu Rob si l-am tradus pentru voi.

CM: Ce simti cand esti considerat un sex-simbol?
Rob: Este un sentiment ciudat. Mi-am dat seama de asta in Italia, cand eram in Montepulciano filmand la Luna Noua. Inca mi se pare incredibil faptul ca inainte de Twilight nimeni nu se intorcea sa ma priveasca, insa acum nici nu mai pot merge pe strada. Dar nu vreau sa fiu considerat un sex-simbol, doar un actor
CM: Te simti stresat de fani?
Rob: Surprins si un pic jenat, dar nu stresat. Fanii sunt un mare sprijin. Pe platoul de filmare din Toscana aplaudau dupa fiecare scena chiar si cand nu faceam nimic. A fost bine. M-am simtit ca la teatru!
CM: De ce crezi ca Edward este atat de fascinant, si nu numai pentru audienta feminina?
Rob: Pentru ca este un personaj misterios. Cand citesti cartile lui Stephenie este usor sa proiectezi ceea ce iti doresti in el.
CM: Il ajuta faptul ca este un vampir?
Rob: Ca fiind nemuritor, il face mai intrigant decat un om.
CM: Ti-ar placea sa fi nemuritor?
Rob: Sincer, nu ma atrage. M-as plictisi.
CM: In ce fel te asemeni cu Edward Cullen?
Rob: Are adesea sentimente pe care nu le poate controla. Asta este ceva comun. Si mie mi s-a intamplat. Intotdeauna am avut relatii ciudate si in filme imi plac povestile de iubire tulbure, nu clasicile iubiri romantice.
CM: Atunci nimic din „Romeo si Julieta”?
Rob: Sunt mai mult genul „Ultimul Tangou la Paris” de Bertolucci. (rade)
CM: In Eclipsa imparti lumina reflectoarelor cu un alt actor, Taylor Lautner. Te deranjeaza asta?
Rob: Chiar deloc. Ma simt mai liber.
CM: O cunosteai pe Kristen Stewart inainte de Twilight?
Rob: O vazusem in „Into the Wild” de Sean Penn. Este o actrita responsabila, dar deja imi dadusem seama de asta citindu-i CV-ul: intotdeauna alege ceea ce o motiveaza. Acum o cunosc foarte bine si stiu ca sufera din cauza maniei Twilight, cu paparazzi si fotografii.
CM: Ce se mai aude de cariera ta ca si cantaret?
Rob: Deocamdata sta pe loc, dar eu inca ma gandesc la asta. Vreau sa inregistrez un album in doi ani.
CM: Hotelul la care ai stat in Montepulciano a fost hartuit de fani, apropae te-a lovit un taxi in New York din cauza lor. Cum a schimbat asta viata ta?
Rob: Cand ies sunt mai preocupat de locul in care merg, pentru ca intotdeauna gasesc pe cineva care ma opreste si imi cere un autograf. Acum chiar toata lumea ma cunoaste si asta ma face oarecum paranoic.
CM: Si cariera ta s-a schimbat de asemenea. Se pare ca toata lumea il vrea pe Pattinson.
Rob: Si asta ma sperie de asemenea. Nu pot intelege cu adevarat cine ma vrea pentru ceea ce sunt sau pentru a avea fanii din Twilight.
Mai este un interviu mai lung, daca vreti sa-l traduc si pe acela lasati un comentariu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu vreau....:D
Adutza