duminică, 11 iulie 2010

Fanficuri

Salutare!
Am revenit dupa mini-vacanta mea foarte obositoare, in urma careia m-am procopsit cu o raceala.

V-a placut cum s-a ocupat Cristina de blog? Pentru ca mie da si va anunt ca am decis sa o pastrez ca autor.

Si acum, ficuri:

Capitolul 24 din "O alta viata", scris de Alexa.(aici)

Capitolul 25 din "Amarrados", tradus de StefyDanutza.(aici)

Capitolul 11 din "Jocuri periculoase", scris de Alexandra.(aici)

Edit: Capitolul 22 din "Strigat rebel", scris de mine.(aici)

p.s.: Ce e cu linistea asta? Suntem in plin concurs de comentarii, in cazul in care ati uitat, asa ca astept cat mai multe commuri. Nu am stabilit un numar de castigatori inca, poate fi unul singur sau pot fi mai multi, asa ca fiecare are o sansa.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Welcome back, Ramona >:D< Si insanatosire grabnica :( Vroiam sa te intreb daca mai postezi ficuri noi :) Kisses!

Ramona spunea...

Teoretic, postez ficuri noi dar trebuie sa le citesc inainte. Practic, nu prea am timp sa citesc. Tu trimite pe mail si vedem cum facem.

Anonim spunea...

ce bine,ammarados:d