vineri, 9 iulie 2010

Interviu cu RPatz


Interviu acordat revistei "Paris Match":

PM: In noiembrie anul tracut erai speriat de nebunia asta. Cum se simte acum Robert Pattinson?
Rob: Ma simt mai bine, incep sa inteleg cum e la Hollywood. Totul e o nebunie pentru mine, dar am mai mult control asupara mea. De exemplu stiu ce trebuie sa vad, ce trebuie sa zic...si niciodata nu voi intelege cum oamenii isi petrec viata urmarindu-ma, sau oamenii care imi folosesc numele pentru a face bani, insa am invatata sa vorbesc despre filme, personaje si cariera mea.
PM: Ai vorbit despre personajul tau cu Stephenie Meyer, autoarea fimoaseis Saga?
Rob: Cate odata, era prezenta la filmarile celei de-a treia parti, fara a fi implicata, in timp ce noi am inceput sa filmam scenele auzeam pe toata lume vorbind despre personajul meu, dar dupa ce camera incepe sa sa filmeze doar regizorul vorbeste cu mine, si nu mai am nevoie de ale opinii tot timpul sau sa aud comentarii.
PM: Edward este mai popular decat Robert?
Rob: Uita-te printre oamenii care au mers sa vada "Twilight" si oamenii care au mers sa vada "Remember me" care a facut 70 de milioane la box-office iar "twilight" a facut un miliard, dar pentru "Remember me" e destul de bine.
PM: De ce ai vrut sa devi actor?
Rob: M-am inscris la teatru pentru ca tatal meu si tatal meu m-a presat. El credea ca m-a va ajuta sa imi inving timiditatea. Dar mai laes atunci cand am realizat ca multe fete vor merge la cursuri, am devenit mai atent. Inainte uram teatrul.
PM: Ai discutat despre viitorul tau cu Taylor Lautner si Kristen Stewart?
Rob: Avem idei diferita referitor la modul in care vrem ca cariera noasta sa evolueze. E foarte ciudat. Taylor vizeaza sa faca filme de succes in box-office, filme de actiune. Kristen viseaza sa faca roluri mici in fulme independente, iar in cazul meu sunt un amestec intre cele doua.


P.S: Interviul este putin mai lung, daca doriti sa il tarduc tot, lasati un comentariu.

Sursa

5 comentarii:

Anonim spunea...

dap. chiar te rog:D

:*Adutza

Anonim spunea...

si eu as vrea sa citesc tot interviul.

Anonim spunea...

Imi place asa mult cum vorbeste si cum isi expune ideile.

Anonim spunea...

hmm..nu a intrebat nimeni daca e sau nu q kristen?
anne

Anonim spunea...

cu siguranta nu ar fi comentat, desi face numeroase aluzii subtile..