miercuri, 7 iulie 2010

Rob- secrete de pe platoul de filmare

Intrebare: Iti vei lasa parul sa creasca la loc pentru urmatorul film Twilight, Breaking Dawn?
Robert Pattinson: Nu m-am gandit la asta cand am fost sa ma tund! Imi surade ideea de avea capul ras pentru al patrulea film, totusi. Cred ca ar arata destul de misto.

Intrebare: Edward si Jacob se infrunta in "Eclipse". Exista vreo rivalitate reala intre tine si Taylor Lautner?
Robert Pattinson: Nu, dar a fost destul de amuzant in acest film. El a trebuit sa se tot imbrace cu un costum de lup care era stramt si din spandex, si trebuia sa para intimidant, iar eu il tot mangaiam pe cap.


4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu vreau sa-i creasca parul la loc. Doamne cum ar fi un Edward fara parul lui minunat...a chelit de la stresul provocat de Jacob.:))
Iar in ceea ce priveste momentele in care il mangaia pe Jake pe cap, parca imi si inchipui cum se tavaleau pe jos de ras.
Cred ca este grozav sa filmezi intr-o familie asa mare.

Anonim spunea...

haha,logic,robert mereu amuzant,facand glume
te adooor:*

Unknown spunea...

Se pare ca Robert nu are numai fraze seci, de genul:"Am paduchi", mai are si mai bune amuzante.
Cred ca filmarile au fost foarte haioase, mai ales pt Kristen, care nu avea nici machiaz strident, nici costum de varcolici.
Kisses Andreea

Anonim spunea...

"Nu m-am gandit la asta cand am fost sa ma tund! Imi surade ideea de avea capul ras pentru al patrulea film, totusi. Cred ca ar arata destul de misto." ===)) E genial omul asta. Ce dume poate scoate. SI replica referitoare la taylor.. la fel de tare! Imi place asa mult ca e sa amuzant.