duminică, 13 septembrie 2009

Poezii



Atat Adriana (autoarea fanficului "Raza de noapte") cat si Ramona (autoarea fanficului "Fata cu ochii de aur") au scris cate o poezie despre New Moon.


Eu nu ma pot decide care imi place mai mult. Voi ce parere aveti?


Poezia Adrianei:

Ca o flacara m-ai aprins
Cand iubirea ta m-a cuprins
Si tot ea m-a stins
Cand totul a ars
In cel mai mare negaz
De ce nu m-ai invatat
Cand fara nimic m-ai lasat
Cum sa respir
Si fara tine sa nu pier.
De ce mi-ai dat o bucata din rai
Daca fara ea ma lasai?
De ce viata mi-ai aprins
Daca totul s-a sfarsit cu tine invins
De ce savoarea vietii mi-ai aratat
Daca totul mi-ai luat?
De ce fara tine inca suspin,
De ce fara tine inca nu respir,
De ce fara tine inca nu mor
Din cauza acelui mare gol
Faurit de al tau dor.

Poezia Ramonei:


Invata de la Bella ce simti atunci cand pierzi,
Invata de la Jasper sa stii cand sa te opresti.
De la Edward invata sa fii altruist,
Iar de la Carlisle- ca poti fi pacifist.

Invata de la Rose sa fii mereu frumos,
Invata de la Esme cum poti fi virtuos.
Pe cei slabi sa-i aperi invata de la Charly,
Invata de la Emmet sa fii glumet cu altii.

Invata de la Jacob sa fii mereu puternic,
Invata de la Alice ca totul e posibil chiar daca esti mic.
Invata tot ce poti sti in viata prin care treci
Dar mai ales,invata de la cei ce vor trai in veci!

Niciun comentariu: