joi, 17 septembrie 2009

Interviu cu Bianca si ceva nou despre Ramona




Despre Ramona:
A inceput o noua poveste. Cu vampiri, ati ghicit.
O puteti citi aici http://in-my-word.blogspot.com

Si acum interviul cu Bianca:

1. Cum ti-a venit ideea fanficului?

Pai......am o prietena care scrie fan ficuri si m-am hotarat sa fac si eu unul sa vad daca am imaginatie.Cand am facut primul capitol i l-am dat unei prietene si m-a incurajat sa fac mai departe....si l-am continuat.

2. Cine sau ce te-a inspirat?

Ca si toata lumea sunt fana twilight si m-am inspirat putin din el......dar mai mult m-a inspirat Alice.
3. Muzica te ajuta atunci cand scrii?

Da.Depinde ce scena urmeaza.Daca urmeaza sa scriu ceva trist ascult muzica trista,dar daca e ceva mai vesel sau mai amuzant ascult muzica pop sau rock.

4. Trebuie sa ai o anumita stare atunci cand incepi un nou capitol, sau ea vine pe parcurs?

De multe ori nu am starea care trebuie atunci cand scriu,dar ea vine odata cu ideile.....

5.Ce te-a facut sa schimbi povestea lui Alice?| Stim din Twilight ca ea si Jasper sunt cei care vin la familia Cullen, ca sa li se alature, insa in fanficul tau, actiunea este putin diferita.

Pai....m-am gandit ca daca o sa fac povestea asemanatoare cu cea din twilight atunci lumea o sa spuna ca am copiat-o asa ca m-am hotarat sa o fac mai diferita....

6.Descrie putin caracterul lui Alice din ficul tau. Este ea la fel ca cea din Twilight sau ai adaugat, respectiv inlaturat anumite insusiri?

Caracterul ei este la fel precum cel din twilight.....nu am schimbat si nu am inlaturat nimic....

7. Lui Alice i-a fost greu in primul ei an ca vampir, precum un nou-nascut obisnuit, sau seamana cu Bella din Zori de zi?

I-a fost usor pentru ca a realizat ca nu-i convine sa omoare oameni si ii era mila de ei pentru ca si ea fusese om......deci s-a adaptat cu usurinta la viata ”vegetariana”.

8.Fanficul tau va povesti relatia lui Edward cu Bella din perspectiva lui Alice sau va continua cu alte actiuni, independent de carte?

In ficul meu se va povestii relatia lui Edward si a Bellei numai ca mai diferit....dar nu am sa mai zic nimic despre continuare ca striga surpriza.

9. Multumim pentru timpul acordat si te rugam sa ne raspunzi la o ultima intrebare : acesta este prima ta creatie, primul tau fanfic, sau ai mai scris vreun alt fanfic, sau de ce nu o alta carte?

Este primul meu fan fic.....dar in clasele mai mici mai scriam carti,iar profesoarele le publicau la scoala.....iar acest fan fic nu va fi ultimul.




publicat de: Georgia

Niciun comentariu: