miercuri, 9 septembrie 2009




Alexia, autoarea fanficului "Speranta neasteptata", ne raspunde si ea cateva intrebari:

1. Cum ti-a venit ideea fanficului?
Trebuie sa recunosc ca sunt fana twilight si ca orice fana m-am gandit cum ar fi fost sa fiu eu cu Edward.(rade) Dupa aceea au inceput sa se faca fan-ficuri asa ca m-am gandit sa fac un capitol sa vad cum imi iese. I-am dat unei prietene de-a mea sa-mi spuna daca mi-a iesit bine si mi-a spus ca e super ideea si ar trebui sa-l continui. Desigur ca trebuia sa o ascult pe ea asa ca am continuat sa scriu.

2. Cine sau ce te-a inspirat?
Multe m-au inspirat. Cel mai mult m-a inspirat povestea de dragoste a mamei si tatalui meu. Ei au trecut prin multe greutati dar nu au renuntat niciodata la speranta ca pana la urma va fi bine. Ii admir pentru acest lucru si sper ca atunci cand voi creste mare voi avea parte si eu de o astfel de dragoste puternica.

3. Muzica te ajuta atunci cand scrii?
Ma ajuta foarte mult. De exemplu cand a trebuit sa scriu primul capitol am ascultat piese triste ca sa intru mai bine in pielea lui Edward.

4. Spune-ne cateva melodii pe care le asculti si care iti exprima personajele.
Ascult mai multe piese. Pentru mine nu conteaza ce piesa ascult, conteaza ca ritm are muzica si ce exprima. Daca trebuie sa scriu ceva trist ascult Marc Terenzi – Love to be loved you, Aviation – you were my everything si mai multe piese lente si care exprima durerea din suflet sau daca trebuie sa scriu ceva vesel ascult piese cu ritm foarte alert.

5. Vorbeste-ne despre caracterul moral si fizic al noilor personaje din ficul tau "Lily" si "Caleb".
Sunt niste fratii care se iubesc enorm. Tin foarte mult unul la altul si daca unul dintre ei ar pati ceva celalalt ar fi devastat. Le place foarte mult sa se distreze, sa faca tot felul de nebunii si chiar daca e prea periculos asta nu-i opreste de la realizarea nebuniei.(rade) Deasemanea se inteleg foarte bine si isi pot destanui unui altuia orice. In concluzie sunt cei mai buni prieteni J.

6. Cand iti imaginezi anumite scene din ficul tau, le vezi ca pe o schita sau ca pe un film?
Le vad ca pe un film. Mi-e mult mai usor avand o imagine in mintea mea.

7. Lui Caleb ii este greu in primul lui an ca vampir, precum un nou-nascut obisnuit, sau seamana cu Bella cea din Zori de Zi?
Nici una,nici alta. E mult mai puternic decat un nou-nascut dar si pe Bella o intrece deoarece el nu e doar un simplu om nici inainte sa fie transformat intr-un vampir…as vrea sa va spun ce mai e el dar asa stric surpriza (rade).

8. Trebuie sa ai o anumita stare atunci cand incepi un nou capitol, sau ea vine pe parcurs?
Intotdeauna imi e mai greu la inceputul unui capitol dar dupa ce incep sa scriu totul vine de la sine.

9. Multumim pentru timpul acordat si te rugam sa ne raspunzi la o ultima intrebare : acesta este prima ta creatie, primul tau fanfic, sau ai mai scris vreun alt fanfic, sau de ce nu o alta carte?
Este prima mea creatie, din cauza ca n-am stiut ca voi fi vreodata capabila sa scriu o povestioara. Va dati seama ce soc a fost pentru mine cand am vazut ca unora chiar le place ce am scris.(rade) Dupa acest fic m-am gandit sa incep un roman. Nu are nicio legatura cu twilifgt, vampiri sau varcolaci. E vorba despre un joc care l-am jucat cand eram mica cu cel mai bun prieten al meu. Poate daca imi va reusi romanul o sa-l public. Ar insemna foarte mult pentru mine si va multumesc si eu ca mi-ati considerat destul de bun ficul ca sa-l postati si sa-mi luati interviul acesta.

Niciun comentariu: