duminică, 20 septembrie 2009

Intrebari pentru scriitoare


La rubrica "Intrebari pentru scriitoare" am primit cateva intrebari.

Sincer, ma asteptam la mai multe.
Iata intrebarile si raspunsurile.


Claudia spune: as vrea sa stiu numele lor real si cati ani au, de unde sunt.

Ramona
: pai Ramona Badea...nu mi-am ascuns niciodata numele...am 21 de ani si sunt din Bucuresti
Alexia: Ma numesc Alexandra dar imi place sa mi se spuna Alexia sau Ally, am 16 ani si sunt din Cluj.
Bianca:Numele meu intreg este Cristina Bianca Puie si am 12 ani.Sunt din jud.Bihor orasul Beius

Claudia intreaba: Care este cartea voastra preferata din serie?Si ce alta carte va mai place, in afara de Twilight?

Ramona
: Din serie, imi place cel mai mult "Zori de zi". O carte te poate influenta in multe feluri. Nu pot spune ca am o carte preferata pentru ca imi plac foarte multe. Insa va pot spune 3 carti care m-au marcat intr-un fel sau altul: Alchimistul, Veronika se pregateste sa moara, ambele scrise de Paulo Coelho.Iar a treia este Interviu cu un vampir de Anne Rice.

Alexia
: Pai cartea mea preferata e Amurg, dar daca ar fi terminat autoarea cartea midnight sun, ea ar fi fost pe locul intai. O alta carte care imi place, in afara seriei este La rascruce de vanturi.

Bianca: Din seria Amurg nu am nici una preferata.Pe toate le iubesc.Iar pe langa Amurg, preferatele mele sunt Romeo si Julieta si Cronicile Vampirilor de Anne Rice (sunt mai multe carti, 5 daca nu ma insel)

Anca
o intreaba pe Alexia: Ce sunt Caleb si Lily?


Alexia
: Daca as spune ce sunt nu ar mai avea rost sa scriu. Desi nu pe asta se bazeaza actiunea ficului, dar este o parte importanta.


Anca
o intreaba pe Ramona: Va deveni Claire vampir pana la urma?

Ramona
: Nu am nici cea mai vaga idee. Pana acum m-am razgandit de vreo 25 de ori (rade)


Daniela
o intreaba pe Ramona: Ce iti place sa faci in timpul liber si ce de unde iti vin ideile?(pt. fanfic si celelalte povesti)

Ramona
: Astea sunt doua intrebari separate, nu se leaga una de cealalta


1.In timpul liber imi place sa citesc, sa scriu, sa ma plimb sau sa stau cu copiii. Imi plac tare mult copiii. Am doua nepotele, una de 5 ani si una de 2 ani si mai am inca un nepotel de doua luni. Sunt inconjurata de copii si ma simt foarte bine in preajma lor.

2.Nu prea stiu sa raspund la intrebarea asta. Pentru ca nu stiu de unde imi vin ideile. Sunt pasionata de vampiri si varcolaci, toate fiintele supranaturale ma inspira intr-un fel. Exista in viata unele momente in care iti apar in cale niste persoane care te ajuta (sau nu) si asta e important. Profesorului de filozofie si profesoarei de limba romana din liceu (care mi-a fost si diriginta) le datorez faptul ca am avut curajul sa imi arat creatiile si tot ei m-au ajutat sa imi imbunatatesc modul de a scrie.

Erau cateva intrebari si pentru Adriana, insa nu am reusit sa dau de ea.

Asteptam in continuare intrebarile voastre pe mail la georgia_adynu@yahoo.com

Postat de Georgia

Niciun comentariu: