joi, 17 septembrie 2009

Interviu cu Jodelle Ferland

Interviu cu Jodelle Ferland, interpreta lui Bree.

1.Am inteles ca dupa ce s-a confirmat ca vei primi rolul, fanii tai au fost foarte agitati, si chiar si unii dintre prieteni. S-au mai calmat?
Nu. Cu totii m-au felicitat, dar inca nu s-au ca;mat, sunt foarte emotionati. Am cont pe twitter, si primesc in fiecare zi mai multi fani.Prietenii au inceput sa se mai calmeze, dar inca sunt foarte, foarte emotionati.
2.Cred ca si tu esti emotionata
Bineinteles ca sunt. Pana acum, de fiecare data cand cineva ma mentiona, eram..uau...insa am inceput sa ma mai calmez.
3.A trecut aproape o luna. Ai inceput sa iti intri in rol?
M-am obisnuit cu ideea. La inceput am fost foarte uimita, nu imi venea sa cred. Daca stau sa ma gandesc, este la fel ca oricare alt rol, doar ca este vorba de un film faimos. Nu cred ca va fi chiar atat de greu.
4.Deci, te gandesti la acest rol ca la oricare altul?
Da
5.E nevoie sa faci vreo schimbare fizica pentru rolul tau?
La incepu m-am gandit ca imi vor mai tunde din par. Este foarte lung si are un volum foarte mare. Acum insa, cred ca e posibil sa nu mi-l taie.
Alta schimbare nu va fi. Fac gimnastica, dar nu are legatura cu rolul, o practic de placere.


Sursa
postat de Georgia

Niciun comentariu: