vineri, 6 august 2010

Sedinta foto in familie cu Nikky Reed

 
De cele mai multe ori atunci cand actritele/modelele fac sedinte foto acestea doar se prezinta si le este spus ce trebuie sa faca. Este un proces destul de nechibzuit pentru mine si am simtit intotdeauna ca am vrut sa contribui, intr-un fel, la tema sedintei.
Fratele meu mai mare este un fotograf nemaipomenit. Unii oameni pot face fotografii uimitoare lucrurilor, dar nu neaparat si oamenilor. Nathan are aceasta abilitate de a capta emotia umana prin obiectiv, cum nu am mai vazut vreodata (Cel mai bine se poate observa in multe fotografii pe care le-a facut in calatoriile lui din Europa si America de Sud.) Cu cateva saptamani in urma am hotarat sa facem o sedinta foto impreuna. De ce nu am facut acest lucru inainte? Nu stiu. Se pare ca s-ar satisface atat dorintele mele artistice cat si ale lui, nu? Cred ca acest lucru arata foarte narcisist pentru ca vreau ca fratele meu sa ma fotografieze, dar reprezinta practica pentru el ca sa invete sa fotografieze o actrita (o arta proprie, credeti-ma.) si ajung sa fac poze care sunt interesante pentru mine. 
Cel putin este distractiv si deoarece lucrezi cu un membru al familiei poate fi o provocare, ajungand sa consolidam legatura dintre noi cu fiecare creatie pe care o facem impreuna. In urma cu 5 duminici, cu ajutorul unor prieteni (Kristin Ess care mi-a aranjat parul si a venit cu idei de teme si Samuel Paul care s-a ocupat de machiaj.) am facut ceva distractiv/mai degraba imagini stilizate...



Niciun comentariu: