vineri, 13 august 2010

Interviu Kristen pentru "InStyle" (Germania)


IS: Te sperie faima?
KS: Inca nu m-am obisnuit sa fiu in centrul atentiei. Fanii tipand ma fac sa devin nervoasa. Nu inteleg toata aceasta atentie. In realitate sunt foarte, foarte timida.
IS: Trebuie sa te izolezi in hotel din cauza fanilor din jurul cladirii?
KS: Nu, nu este atat de nebunesc. Am citit o multime de povesti despre mine. Daca ar fi adevarat tot ceea ce spune lumea, as avea o viata oribila. (rade)
IS: Unii fani sunt suparati pentru ca ai criticat „Isteria Twilight” pe internet.
KS: Nu inteleg de ce oamenii isi petrec timpul pe forumuri sau facebook si nici macar nu publica ceva important. Pentru mine sunt anumite lucruri mai importante decat sa petrec multe ore in fata calculatorului. Imi place sa citesc carti, sa ascult Led Zeppelin, U2, sa cant la chitara, sau sa merg la o piesa de teatru. Si in loc de chat, ies cu prietenii mei, in persoana.
IS: De exemplu, Robert Pattinson?
KS: De exemplu.
IS: De ce continuati sa tineti relatia voastra in secret?
KS: Nu este nici un secret. Doar nu vorbesc despre anumite subiecte, pentru ca majoritatea sunt interpretate gresit.
IS: Citesti stiri despre tine?
KS: Da, majoritatea sunt amuzante. Si trebuie sa stiu ce crime am comis, pentru ca in urmatorul interviu cu siguranta voi fi intrebata.
IS: Ce parere ai despre comparatia cum ca ai fi noua Angelina Jolie?
KS: Cine a spus asta? Ei bine, nu ma plang. Ea este o mare actrita si de asemenea foarte frumoasa.
IS: Esti un model pentru multe fete in domeniul modei. Ce crezi despre asta?
KS: Nu sunt o experta, am stilul meu propriu. Sunt clasica si port haine vechi si tricouri. Ma imbrac doar cu hainele care imi plac cu adevarat, de aceea nu prea agreez stilistii. Vreau sa fiu cat mai autentica posibil si nu ma intereseaza etichetele de pe haine.
IS: Ai fost aleasa una dintre cei 10 oameni mai influenti din lume. Cum ti se pare asta?
KS: Atata timp cat nimeni nu scrie ca sunt una din 10 cele mai rele persoane, nu-mi pasa. Cel mai important in acest lucru, este ca acum sunt mai stabila ca si actrita. Am oferte mai bune pentru a juca un rol si pot alege, in loc sa le iau pe toate.
IS: Ti-e teama ca vei cadea, atunci cand fenomenul Twilight se va termina?
KS: Toti actorii au aceasta problema atunci cand interpreteaza un rol mai mult timp. Am doua lucruri. Pe de-o parte, este o mare realizare ca fanii Twilight sa o vada mereu pe Bella in mine. Insa pe de alta parte,  este faptul ca am facut de asemenea diferite proiecte pe toata perioada fenomenului.
IS: Pentru cineva care a abandonat scoala, ai foarte mult succes. De ce ai renuntat?
KS: Deoarece datorita carierei nu aveam timp. Din clasa a 8-a am avut un profesor particular. Dar nu lipseam de la scoala nici o secunda. A fost oribil si uram sa stau in clasa. Intotdeauna am fost rebela si am avut nevoie de libertate. M-am simtit eliberata cand in sfarsit am putut studia acasa. A fost distractiv. Ma interesau multe lucruri, de exemplu scrisul. Dar scoala nu a fost niciodata locul potrivit pentru mine.
IS: Ce sfat ai da tinerilor care vor sa urmeze actoria?
KS: Daca este intr-adevar ceea ce iti doresti trebuie sa incerci. In caz contrar ai regreta si ti-ar parea rau.
IS: Daca nu ai fi fost actrita, ce ai fi facut?
KS: As fi fost scenarista. Si daca nu ar fi mers, cred ca agent imobiliar.

Sursa

Niciun comentariu: