miercuri, 18 august 2010

Rezultate concurs


Iata, in sfarsit, rezultatele concursului!

Ne cerem scuze pentru intarziere, dar a fost destul de greu sa ne decidem, avand in vedere ca au fost multe raspunsuri si toate erau frumoase.

In cele din urma am ales: castigatoarea este Alinusha.

Iata raspunsul ei:

Intrebarea: Care dintre cele trei filme v-a placut cel mai mult si de ce?
Raspunsul meu: Toate filmele facute pana acum au fost geniale, dar cel care m-a fascinat pe mine cel mai mult a fost New Moon. Am fost la cinema sa il vad exact cand a aparut si dupa l-am mai vazut de 100 de ori. Marea intamplare a facut ca filmul sa apara de ziua mea de nastere (20.11) si m-a intrigat si mai mult. Dupa ce am citit cartea si am vazut primul film am vrut sa vad cum va arata al doilea film si a fost mult mai frumos. Filmul a fost cel mai emotionant dintre toate si actorii au fost cei mai buni. Kristen a jucat scena parasirii foarte bine, modul in care arata durerea Bellei, ochii aceia care nu exprimau nimic, ii cunosc foarte bine de la mine. Modul in care Robert ne-a aratat confruntarile interioare ale lui Edward m-a fascinat, cat si dragostea aceea pura ce i se citea in ochii lui Taylor. Eu sunt o impatimita a SF-ului si momentele facute pe calculcator au iesit perfect. In Luna Noua au fost introdusi mai multi vampiri si varcolaci, rata supranaturalului a crescut.Faza in care ea se arunca de pe stanca cu el in minte, m-a inspirat mult numai ca eu as fi sarit pentru ca sa pun capat vietii. Durerea ar fi fost prea mare.
Imi place filmul pentru ca a introdus toate modurile de la comedie pana la horror si ca au fost alesi cei mai buni actori in viata pentru a exprima sentimentele si trairile acelor personaje.

Felicitari!

Astept un e-mail pe adresa fatacuochiideaur@yahoo.com cu numele real si adresa completa, pentru a putea trimite premiul.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ramona, sunt plecata din oras si nu am cum sa intru pe mess, imi pare rau. Cred ca o sa ajung acasa in week-end si o sa te contactez. Mersi mult pentru premiu. Poop dulce. Alinusha