luni, 9 august 2010

Robert, Kristen si Taylor raspund la intrebari


 Robert:
- Londra sau Los Angeles?
- Londra. (nu se putea sa aleaga altceva)
- Pian sau chitara?
- In acest moment chitara. (cel mai mult ii place sa cante la chitara)
- Blonde sau brunete?
- Oricare dintre cele doua. (nu e pretentios)
- Luna Noua sau Eclipsa?
- Amandoua.
- Bun raspuns. Bine, Edward sau Cedric?
- Edward este mult mai complex pentru mine.
- Snowboarding sau ski?
- Snowboarding.
- American Idol sau X Factor?
- X Factor. (doar este emisiune englezeasca)
- Hip Hop sau Blues?
- Blues. (interesant, oricum nu-l vedeam pe Rob dansand hip-hop)
- Care este cuvantul tau favorit?
- De unde.
- Care este cuvantul pe care nu il placi?
- Umed. (asta sigur este una din glumele lui)


Kristen:
- Led Zeppelin sau Beatles?
- Nu e usor deloc, dar ii ascult mai mult pe cei de la Beatles.
- Luna Noua sau Eclipsa?
- Imi place mai mult Luna Noua. (Luna Noua a fost o provocare pentru ea)
- Caini sau pisici?
- Pisici. (de acord)
- Discuri de vinil sau Mp3?
- Depinde...depinde de locul in care te afli. Discurile suna mai bine, dar Mp3-ul este mai practic. (nu ai putea sa asculti discuri pe strada)
- Carti sau Tv?
- Carti, nu imi place televizorul...imi plac filmele dar nu la Tv. 
- Sushi sau surf?
- Sushi.
- Red Bull sau Coca Cola?
- Depinde.
- Care este filmul tau preferat?
- "Sharkboy si Lavagirl"
- Un sunet care iti place.
- Nu stiu...imi place chitara. Imi place chitara.


Taylor:
- Fotbal sau baseball?
- Fotbal. 
- Ucenicul sau American Idol?
- American Idol. Asta a fost o decizie foarte grea pentru mine, pentru ca imi plac mult amandoua...continua.
- Mancare mexicana sau chinezeasca?
- Mexicana.
- Karate sau actorie?
- Actorie. (si eu ma gandeam ca o sa aleaga karate)
- Michigan sau California?
- Michi...gan...este imposibil. Vreau sa merg in Michigan, trebuie sa o fac.
- "Nu ma face sa aleg."
- Blonde sau brunete?
- Mai degraba roscate.
- Fetelor...ii plac roscatele!
- Varcolaci sau vampiri?
- O sa raman cu prietenii mei...varcolaci.
- Ce sunet sau zgomot iti place cel mai mult?
- Motorul masinii.
- Ce sunet sau zgomot urasti?
- Cuie pe tabla. (nu cred ca exista cineva caruia sa-i placa acel zgomot)
- La ce presupui ca esti bun?
- Fotbal.
- Fotbal? Ai completat cercul si am ajuns la prima intrebare. Ai facut-o prietene. Fenomenal.

Taylor a fost cel mai amuzant. Kristen mi s-a parut foarte deschisa, iar Rob, ei bine, el a fost pur si simplu Rob. Voi ce parere aveti de raspunsurile celor trei?

Sursa

Niciun comentariu: