sâmbătă, 7 august 2010

Robert Pattinson interviu in New Magazine (Marea Britanie)


NM: Exista mereu speculatii in privinta relatiei dintre tine si Kristen Stewart. Ce este intre voi?
Rob: Eu si Kristen am trait impreuna o aventura minunata cu Saga Twilight. Suntem foarte apropiati si nici unul nu poate intelege prin ce am trecut impreuna in ultimi cativa ani. Cand suntem amandoi, ne intelegem atat de bine incat nu trebuie sa spunem prea multe pentru a explica ceea ce gandim. Kristen este o fata grozava.
NM: Tu esti in mijlocul publicitatii din jurul filmelor Twilight – cum te descurci cu toate acestea?
Rob: Nu este dificil sa fi in locul meu! Esti privit foarte bine si nu trebuie sa depui prea mult efort pentru a face ceva. Un actor in pozitia mea este foarte rasfatat si nu am de ce sa ma plang. De fapt chiar este un stil de viata destul de bun!
NM: Se arunca constant femeile pe tine?
Rob: Nu! Dar nici nu incerc sa atrag prea multa atentie. De asemenea nu vreau sa dezamagesc fetele care ar putea crede ca sunt foarte cool si calm, ceea ce ma tem ca nu sunt. Sunt inca destul de timid, ceea ce pare sa constituie un mod de a atrage femeile. (rade)
NM: Poti sa iesi si fara ca lumea sa te urmareasca?
Rob: Da. Pur si simplu evit sa merg in locurile foarte populare din LA sau Londra si am fost atat de obosit in ultimele luni incat nici nu-mi pot imagina sa ies in cluburi si la petreceri. Merg la culcare la ora 22 in majoritatea serilor deoarece sunt extenuat. Imi petrec majoritatea timpului in camerele de hotel, citind scenarii, ascultand muzica sau cantand cu prietenii. Dar recent am avut sansa de a petrece ceva timp in Londra in timp ce filmam la Bel Ami si am fost placut surprins ca am putut sa ma plimb foarte liber fara sa atrag atentia. A fost minunat! Nu pot sa fac asta aici in SUA. Oamenii imi spun ca la Paris este la fel si poate o sa petrec ceva timp si acolo! Stand in cafenele, citind „Le Monde” si fumand „Gitanes”. De fapt, incerc sa ma las de fumat, asa ca renuntam la partea cu fumatul! (rade)
NM: Admiratoarelor tale le-ar placea sa stie cum propria ta personalitate seamana cu cea a lui Edward...
Rob: Si mie mi-ar placea sa stiu! (rade) Sunt unele asemanari in sensul ca eu nu sunt asa bun la romantism. In New Moon, Edward o paraseste pe Bella fara sa-i dea nici o explicatie deoarece el crede ca asa este cel mai bine pentru ea. Cu totii facem aceste genuri de greseli in viata noastra sentimentala. Mi s-a intamplat si mie in trecut cand m-am despartit de o fata doar din cauza ca eu credeam ca nu va merge intre noi. Si de asemenea am fost parasit fara explicatii. Cred ca duc lipsa de finete atunci cand vine vorba de femei. Ma dau batut prea usor chiar daca sunt foarte atras de cineva.
NM: De ce crezi ca oamenii inca sunt obsedati de Twilight?
Rob: Exista aceasta anticipare despre perioada cand Edward si Bella vor fi in sfarsit iubiti. Aceasta este cea mai mare bucurie cand privesti evolutia povestii lor si vezi unde ii duce. Vrei ca anticiparea sa fie aproape insuportabila si in Eclipsa, Edward este mult mai deschis si mai sigur pe el. Acum este de asemenea mult mai vulnerabil si mai putin sever in legatura cu toate. Asta il face mult mai interesant pentru mine ca si actor in acest film, unde Edward poate sa arate mai multe laturi ale lui si nu doar sa fie palid si sumbru.
NM: In cel mai recent film al tau, Remember Me, interpretezi un adolescent agitat. Ai fost rebel la acea varsta?
Rob: Nu cred ca eram asa agitat ca si adolescent, desi marturisesc ca eram confuz si frustrat. Presupun ca am avut momentele mele de asa presupusa rebeliune si ar putea fi si putina durere pe atunci. In cea mai mare parte cred ca este nevoie de timp pentru a afla identitatea cuiva si a-i defini abitiile si scopurile in viata. Experienta mea ca si adolescent nu a fost asa diferita de cea a majoritatea prietenilor mei, eu vroiam sa schimb lumea, sa fac lucrurile mai bune, sa fac un semn al meu. Apoi cresti plictisit fiind deziluzionat si instrainat si acum incerc sa ma bucur de cat mai multe lucruri. Este mai putin stresant! Nu trebuie sa schimbi lumea pentru a fi fericit.
NM: Te preocupa faptul ca faima sta in cale celorlalti de a te vedea ca si actorul propriu-zis?
Rob: Te uiti la modul in care oamenii sunt judecati in public. Majoritatea celor care sunt loviti de acest lucru sunt cei care sunt vazuti tot timpul. Deci cu cat esti mai putin vazut cu atat este mai in regula. Atata timp cat incerci sa faci filme de calitate numele tau incepe cu altceva decat „lipsita de sens celebritate”. Este o lupta dificila sa faci ca munca ta sa insemne mai mult decat faima ta. Oamenii ca Johnny Deep au facut asta. Nu este judecat pentru imaginea lui publica ci doar pentru munca pe care o depune. Este o gramada de disciplina si asta presupune sa te ascunzi.
NM: Peste 10 ani cand te vei uita inapoi la acest moment din viata ta, ce vei crede despre toate acestea?
Rob: Acesta a fost cel mai innebunitor de minunat moment din viata mea, care probabil a fost mult mai putin distractiv decat a fost pentru mine. Cred ca sunt abia la inceput si trebuie sa ma bucur din plin de aceste clipe!
Traducere proprie de la sursa.

Niciun comentariu: