duminică, 1 august 2010

Interviu cu Pattinson

Los 40: In Eclipsa esti prins intr-un triunghi amoros. Te-ai certat vreodata pentru vreo fata?
Rob: Da, dar a fost mai mult din orgoliu. Nu sunt asa de bun ca Edward pentru a ma lupta pentru dragostea unei fete. Dar cred ca primul care a gasit-o are prioritate in fata celuilalt. Eu nu as putea sa fac ceea ce face Jacob in film.
Los 40: Crezi ca iubirea dureaza pentru totdeauna?
Rob: Da, fara indoiala. Suna putin ciudat sa spun asta, dar mama mea l-a cunoscut pe tata cand avea 17 ani si inca sunt impreuna.
Los 40: Nu cred ca este ceva ciudat. Dimpotriva.
Rob: Adevarul este ca acest lucru ma bucura foarte mult, in special pentru ca am fost la un colegiu, unde practic aproape toti parintii colegilor mei erau divortati.
Los 40: A trebuit sa inveti ceva nou pentru rolul din Eclipse?
Rob: A trebuit sa invat sa alerg bine. In celelalte doua fillme trebuia sa alerg mai schiopatat, dar acum trebuia sa o fac corect. Asa ca am petrecut o gramada de timp pe banda de alergat din sala de gimnastica pentru a practica. Parca eram un hamster care petrecea ore pe roata. Ba chiar m-au inregistrat cu o camera pentru a ma corecta.
Los 40: Pierce Brosnan a declarat dupa ce a filmat cu tine „Remember Me” ca ai avut mult curaj sa faci un film atat de diferit de „Twilight”.
Rob: Nu cred ca este asa. Cu „Twilight” am cunoscut faima la care nu ma asteptam, si ar fi foarte putin inteligent din partea mea sa fac alt film de succes pana nu il termin pe acesta. Ar fi ca si cum inca m-as baga in gura lupului. Vreau sa continui sa fac filme in care imi pot arata latura interpretativa, impreuna cu alti actori buni.
Los 40: Nu-ti faci griji ca Edward va fi uitat?
Rob: Am fost intotdeauna de parere ca daca ceva explodeaza asa de repede, oamenii il vor uita la fel de repede. Nu stiu. Sper sa nu.
Los 40: Crezi ca ai fost nevoit sa te maturizezi mai repede decat era necesar?
Rob: Nu stiu daca m-am maturizat mai repede decat orice alt baiat de varsta mea. Chiar nu stiu. In cazul meu, cand am de filmat si afara ma asteapta o multime de fani, trebuie sa fi putin mai introvertit pentru a uita de acest lucru si a te concentra la ce ai de facut. In anumite aspecte chiar ma preocupa faptul ca nu pot experimenta la fel ca toti ceilalti baieti obisnuiti, pentru ca nu cunosc oameni in mod normal.
Los 40: Faci parte dintre aceia care cauta roluri fericite tot timpul sau tinzi mai mult spre morocanoase?
Rob: Nici una nici alta. Dar ca si actor ma intereseaza mai mult personajele problematice.
Los 40: Cum reactionezi atunci cand esti suparat?
Rob: Ma razbun pe cei din jur. (rade)
Los 40: Atunci cand sunt multi paparazzi in jurul tau, te poti concentra cu tot taraboiul din jurul tau?
Rob: Nu incape indoiala ca afecteaza personajul, dar pe masura ce taraboiul avanseaza, te obisnuiesti si fotografii incep a parea ca parte din decor.
Sursa

Niciun comentariu: