duminică, 7 martie 2010

Rob in revista Twist


La cateva zile dupa ce a terminat de filmat "Remember me",lui Robert Pattinson (23 ani) ii este frica.

Dupa ce voi vedea acest film, trebuie sa te intreb: cum vrei sa fii amintit?

Rob: In niciun fel. Din mai multe motive, aproape ca as prefera sa fiu trecut cu vederea.

Ai spus ca "Remember me" este un film mai personal..
Rob: Da, pentru ca m-am implicat foarte mult.
Am crezut ca pot interpreta personajul intr-un fel apropiat de personalitatea mea, dar cu cat am filmat mai mult mi-am dat seama ca este foarte diferit.


Regreti ca te-ai implicat atat de mult?
Rob: Intr-un fel, da.
Aveam o idee despre cum trebuie sa fie personajul inainte de a incepe filmarile, dar dupa ce am terminat
am realizat ca a iesit total diferit de ceea ce credeam eu.
Am incercat sa dau tot ce-i mai bun,
dar finalul nu a fost cel la care ma asteptam eu. Chiar si asa, a fost o experienta din care am invatat multe.

Personajul tau este un rebel. Te asemeni cu el?
Rob: Da, desi imi aminteste mai mult de sora mea si de prietenii ei. Ei m-au inspirat atunci cand i-am dat viata si acesta a fost felul meu de a ma identifica cu el.

Ai avut vreo criza de personalitate la varsta de 20 de ani?
Rob: Desigur! Toti am trait perioada adolescentei ca o perioada de libertate si nu am acceptat lumea din jur asa cum este.
Dar cand ajungi la 20 sau 21 de ani realizezi ca trebuie sa te adaptezi, sa accepti realitatea.
Pe mine m-a apucat la 22. Am inceput sa cred ca sunt fals pentru ca nu interpretez personaje cu care ma aseman. Din fericire, mi-a trecut.


Cum traiesti stiind ca toti vor o bucata din tine?

Rob: Cel mai important este sa iti traiesti propria viata, sa o controlezi.
Pe de o parte sunt fanii si fotografii
care ma urmaresc si asta poate fi inspaimantator, dar pe de alta parte este norocul de a mi se oferi un film bun precum "Remember me", un proiect in care imi doream sa particip si aceasta sansa nu li se ofera multor actori.

Dar recunosc: atata atentie te poate face sa devii paranoic!

Iti este frica sa fii cine esti?
Rob: Bineinteles! Acum sunt constient de fiecare pas pe care il fac, nu mai am libertate, deoarece nu am voie sa gresesc,
dar imi e teama si de succes la fel cum imi este de esec. Sunt o cauza pieduta.

Multi au spus despre cariera ta ca se aseamana cu cea a lui Leonardo DiCaprio. Ce parere ai?
Rob: Este diferit, pentru ca eu de abia acum incep sa joc in mai multe filme independente, iar DiCaprio a fost nominalizat la Oscar cand avea 11 ani.

Cred ca este foarte mare presiunea la care esti supus, fiind Robert Pattinson, un actor capabil sa castige milioane de dolari. Aproape ai devenit o marca.

Rob:Nu voi nega faptul ca acesta este adevaratul monstru,
si nu lucreaza pentru mine, ci impotriva mea. Dar vreau sa subliniez urmatorul lucru:
cu cat lumea crede ca ma cunoaste mai bine, cu atat mai mult incerc sa ma ascund sau sa ma schimb.

Traducerea si adaptarea a fost realizata de catre mine.

Postat de Ramona

2 comentarii:

MARIANA RADOI spunea...

fratii mei, si cand a inceput filmarile, si cand le-a terminat, Pattinson avea 23!...si inca are...

Ramona spunea...

revista e de vina :))...asa scria acolo...o sa modific, merci ca mi-ai zis