miercuri, 17 martie 2010

Kristen- declaratii


Despre cum e sa fii in pielea unui rockstar: “ Cred ca generatia mea nu stie exact cine au fost The Runawats. Nici macar eu, dar eram constienta ca exista Joan Jett. Este o legenda, asa ca a insemnat foarte mult pentru mine sa o intalnesc, mai ales atunci cand a fost pe platourile de filmare. Principalul lucru despre care ea a vorbit a fost despre acea perioada, in care a pus bazele intregii ei cariere. The Runaways a fost una dintre primele trupe formate numai din fete, asa ca este o poveste feminista. Joan a devenit prietena mea si intr-un final mi-am dat seama ca trebuia sa ma pun in pielea ei.


Eram ingrijorata in legatura cu muzica. Nu e vorba numai de cantat, ci sa incerci sa si pari ele. Nu am facut playback. Am muncit mult sa pot sa ating aceleasi note ca Joan atunci cand canta. Nu spun ca am facut asta perfect, dar am dat tot ce aveam mai bun. Si am invatat sa cant la chitara pentru ca nu am vrut sa ma prefac.


In legatura cu fanii Twilight : “ Nu am fost niciodata atat de entuziasmata in legatura cu ceva. Nu am avut obsesii. Dar mi-au placut trupe, filme si actori. Inteleg ce simt ei. Personal, e foarte frumos pentru mine sa joc acelasi personaj in mai multe filme. Faptul ca fanii iubesc asta ma ajuta si imi da o sansa.


“ E greu sa generalizez personajele pe care le-am jucat pentru ca fiecare avea probleme diferite. Au fost in special fete cu probleme, dar nu le-as numi o cauza pierduta. Cred a juca o persoana cu capul in nori si fericita, ar fi plictisior. Nu stiu ce naiba fac. Eu doar joc rolurile care imi spun ceva. Singurul lucru pe care chiar nu l-as face ar fi un film exploziv. Nu as putea sa ma descurc si as ceda.


Sa o joc pe Bella ramane o provocare. Trebuie sa traiesti ceva cand filmezi. Stiu ca din afara, pare foarte comercial, dar a fost foarte diferit sa o joc pe ea decat pe celelalte personaje. Si ea inca se dezvolta. E mai mult ca explorarea calatoriei unei persoane.


Despre cum ar fi sa joace intr-un film in care regizeaza mama ei : “ Ea este foarte cunoscuta pentru scenariile pe care le face, si a ajutat la K-11, pe care il va si regiza, iar eu va trebui sa joc. Daca m-ar suna acum sa imi spuna ca face filmul, as fi entuziasmata. Cred ca m-as intreba cum ar fi sa lucrezi cu un parinte. Noi suntem foarte apropiate si creative, dar intr-un mod diferit. Dar cred ca ar fi frumos daca s-ar intampla.


Multumim Little Miss Sunshine pentru traducere!

Sursa


Postat de Ramona

Niciun comentariu: