miercuri, 3 martie 2010

Kristen in revista Twist


Kristen a ajuns cu o ora intarziere la intalnire. Mi-a spus ca s-a pierdut. "Cum asa?"
Este imbracata cu un tricou gri, niste jeansi uzati si nelipsitii ei tenesi. Pieptanata...de fapt nepieptanata. In schimb, imi atrag atentia ochii ei verzi, scosi in evidenta de machiajul smoky eye.

Este foarte frumoasa. Si autentica.
"De ce trebuie sa ma schimb, doar pentru a fi frumoasa?Nu ma imbrac pentru o revista de moda, ci ca un om normal.", imi spune in timp ce se face comoda pe canapea.

"Kristen, scuza-ma, dar cum te-ai ratacit?", o intreb eu.
"Pentru ca sunt un haos.", imi raspunde razand.
"Si nu mi-a trecut prin cap nimic mai bun decat sa le cer ajutor paparazzilor care ma urmareau. Cu siguranta in acest moment exista deja o pagina de internet pe care scrie: Kristen Stewart s-a ratacit. Ce crezi? Nu este o nebunie?", ma intreaba.

Pai...da. De cand Kristen i-a dat viata Bellei, asta se intampla: a devenit imaginea emisiunilor Tv si a blogurilor. Si toata lumea crede ca este indreptatita sa decida diverse lucruri in legatura cu ea. Si nu intotdeauna este vorba de ceva bun.

"Cand am semnat pentru Twilight, producatorii m-au avertizat ca romanele au multi cititori si viata mea se va schimba. Ceea ce nu mi-au spus este ca fiecare secunda din viata mea se va transforma intr-un show. Trebuie sa fiu gratioasa si dulce, trebuie sa promovez filmul...iti spun, e o nebunie!"

E clar ca viata ta e o nebunie. Dar ce parere ai despre cariera ta? Iti place cum decurge sau crezi ca se intampla totul prea rapid?

Kristen: Rapid? Chiar deloc. De fapt, cred ca avansez prea incet. Am facut multe,e adevarat, dar nu atatea cate mi-as fi dorit. Acum este momentul sa arat tutror ceea ce pot. Sa dau viata dulcei Bella, pentru ca mai apoi sa ma transform intr-o cantareata rock care este atrasa de femei este foarte stimulant pentru mine.


In Twilight de abia apare un sarut. Dar in "The Runaways" vor fi mai multe cu Dakota. A fost dificil sa filmezi aceste scene?
Kristen: Nu. In primul rand pentru ca eu si Dakota suntem colege si prietene, intre noi existand multa incredere. De fapt, a fost la fel ca atunci cand am sarutat un baiat. Doar ca atunci cand a trebuit sa repetam de mai multe ori scena, imi doream sa se termine, deoarece mie si Dakotei ne venea sa radem.


Si cum a iesit scena?

Kristen: Foarte credibila. Vei vedea.


Ti-ai taiat parul pentru "The runaways"...
Kristen: Da, mi-am taiat parul, pentru ca interpretez o persoana reala si vroiam sa fiu fidela imaginii ei.Simt o mare responsabilitate fata de Joan, personajul meu.

Sursa

Traducerea si adaptarea este realizata de catre mine.


Postat de Ramona

3 comentarii:

MARIANA RADOI spunea...

da, a fost fidela imaginii lui Joan Jett dar a ciuntit-o si schilodit-o rau pe Bella Swan. I-ati vazut peruca din eclipse?

Ramona spunea...

dap.
e groaznica.
e clar care dintre personaje e mai important pentru ea.
deh...fiecare cu prioritatile lui..probabil cu o peruca asa cum e frizura lui joan jett ar fi aratat si mai rau...:-??
pupici,
Ramona

Anonim spunea...

sau...poate se razbuna pe twilight=))