joi, 4 martie 2010

Intrebari pentru scriitoare


La inceputurile acestui blog, Georgia a creat o rubrica numita "Intrebari pentru scriitoare", ce mai apoi a fost inchisa.

Eu m-am gandit acum sa o redeschid. Deci, daca aveti una sau mai multe intrebari pentru una (sau mai multe) dintre scriitoarele sau traducatoarele de ficuri, le astept pe mail (la oricare dintre adresele de contact), iar noi le vom contacta si le vom intreba, apoi vom posta raspunsurile pe blog.

Poate veti spune ca le puteti intreba si voi personal ceea ce vreti sa stiti, dar ideea mea este sa postez pe blog aceste intrebari si raspunsuri, pentru ca poate sunt mai multi care vor sa le citeasca. Totodata, este o modalitate de comunicare ce mie imi surade. (si sper ca si voua).

Deci, astept intrebarile voastre. Mailul trebuie sa contina persoana careia ii sunt adresate intrebarile si enunturile acestora. Tin sa precizez ca intrebarile vor fi doar pentru scriitoarele sau traducatoarele ale caror ficuri sunt postate de acest blog, iar ele au dreptul de a nu raspunde la o intrebare daca li se pare deranjanta.

Postat de Ramona

Un comentariu:

ReNeGaTa spunea...

Hey...Ramona :)...sunt Crina...o cititoare fidela a ficului Wide Awake...poti sa-mi spui,te rog cand apare partea a treia din capitolul 51...sau daca nu are o parte a treia,imi poti spune,te rog cand apare capitolul 52 si cate capitole mai sunt pana la sfarsit?Multumesc anticipat si te apreciez mult pentru tot ce faci in legatura cu acest blog :* :* :*