joi, 4 martie 2010

Ficuri- vechi si premiere


Primul capitol din noul meu fic, "Bella's diary"(aici)

Capitolul 8 ( in intregime) din "Forbidden Feeling", tradus de Danne(aici)


Capitolul 21 din "O alta poveste" , tradus de Danne(aici)

Capitolul 12 din "Esti liber in seara asta?", tradus de Simena.(aici)

Prima parte a capitolului 15 din "Dincolo de orizont", scris de mine si de Alexya
( aici).


M-am apucat sa traduc un fic, este scris de PattyMason si se numeste "Una vida sin ti".(O viata fara tine)
As vrea sa cititi primul capitol si sa imi spuneti daca va place si merita sa traduc in continuare. De asemenea, daca este deja tradus de cineva, va rog sa imi spuneti, caci nu stiu ce ficuri s-au tradus si ce nu.
Primul capitol aici.

Alexandra ne anunta ca mai are inca de tradus la "Wide awake". Dar are o surpriza pentru voi: Prefata din "Salveaza-ma de mine". O gasiti aici. De asemenea, mi-a transmis sa va rog sa va spuneti parerea despre fic. Va promite ca se va stradui din greu sa termine capitolul cat mai repede, daca o ajutati si voi, lasand comentarii.


Postat de Ramona

14 comentarii:

Anonim spunea...

am cu ce sa-mi ocup seara.....ms ms ms:*
ank

MARIANA RADOI spunea...

avem ficuri!!!!

Anonim spunea...

ramona...aman2 ficuri sunt superbe..bv...si cel al alexandrei e suberb...toate 3 k sa zic asa:D...:*:*:*pwp
ank

Ramona spunea...

multumesc...aveam (si inca mai am ) mari emotii :D
pupici,
Ramona.

valy spunea...

toate sunt minunate fetelor...multumesc ca "intretineti flacara" postand numai lucruri excelente :X...:*

Anonim spunea...

superb imnul blogului :X:X:X cine l-a facut ramo sau adynu?

oana spunea...

Foarte frumos ficul inceput de tine Ramona,si cel tradus deasemenea.Asa ca stai linistita pt ca de fapt ce nu ai scris tu frumos?:)Pana acum toate ficurile tale au fost superbe.Alexandra de cand am votat ficul asta am stiut ca o sa fie special,asa ca continua ca faci un lucru extraordinar.De altfel tu ai stiut intotdeauna sa alegi ficuri bune si wide awake spune toul:).oricum pupici la amandoua si succes incontinuare.cu drag Oana:).

Deea spunea...

ficul pe care il traduce Alexandra e superb! si nici tu Ramona nu te lasi mai prejos! si ficul scris si cel tradus de tine sunt extraordinare!>:D<:*:*

Ramona spunea...

multumesc mult fetelor!! nici nu stiti ce frumos este sa postez ficurile seara iar dimineata cand ma trezesc sa gasesc asa comenturi! mi-ati luminat ziua!va pup pe toate:*
cat despre imn, este scris de Adynu.
Pupici, Ramona

simena spunea...

Continua Ramona ,este superb si Alexandra ...intotdeauna ceva deosebit,foarte deosebit,ai un talent anume in a cauta ficuri deosebite.Cand am votat ficul asta am sperat sa fie special si intradevar este.Spor la tradus in continuare si la scris ,si Alexandrei si Ramonei.

Al!na spunea...

tare frumoase fanficurile... fetelor facti o treaba grozava!
eu nu prea comentez... dar sa stiti ca va urmaresc zilnic blogul, este printre cele mai bune!
Alexandra, Ramona, Danne, Alexya, Simena si in fine toti autorii, continuati sa scrieti... am o zi mult mai frumoasa cand citesc dimineata cate un capitol din fanficurile mele preferate! ( care sunt muulte)

Anonim spunea...

superbe;x

alexandra cand mai postezi din wide?

pupici

Anonim spunea...

Cred ca sunt off topic dar nu ma pot abtine sa nu va laud...sunteti incredibil de talentati.
Felicitari pentru blog !

Anonim spunea...

Bestial "Salveaza-ma de mine" ...:X:X:X:X:X abea ast sa inceapa Ale sa il traduca...:*:*:);;) pe cand primul cap Ale??
Foarte nerabdatoare ...;;)
Pupici...