marți, 16 februarie 2010

Surpriza!


Datorita Kristinei, avem pentru voi prima parte din Scenariul "Eclipse", tradus de ea.
Il gasiti aici.

Multumim mult Kristina!!

Postat de Ramona

21 de comentarii:

Anonim spunea...

stiti ce imi place mie la blogul asta?
admini pe langa faptul ca se implica isi lasa si ei parerea ca niste oameni normali si egali ca noi toti.
nu o sa dau acum exemple dar pe alte bloguri ei se cred prea importanti ca sa lase macar vreun comentariu si cica sunt f ocupati. daca sunt asa de ocupati de ce se mai ocupa de blog?
ma rog. felicitari faceti o treaba buna si eu una(o cititoare WA inraita) o sa vizitez blogul in cont deci nu sunt pe aici doar din cauza unui fic asa cum zic altii. ma rog. astept WA. cand vine? si pupici. app ma pun sa citesc si eu scenariu-o parte mrg;))

Kristina spunea...

o sa vina in curand si celelalte parti :)

Ramona spunea...

Anonim, asta a vrut primul lucru pe care l-a vrut Georgia de la acest blog: sa existe o prietenie intre admini si vizitatori, sa ne comportam cu totii ca oameni.
Nici nu stii cat sunt de fericita pentru ca am reusit sa facem asta...iti multumim mult si ne bucuram ca iti place...
Acum: Wa...o sa mai dureze ceva, Alexandra a spus ca este destul de lung si de complicat capitolul...deci nu ne ramane decat sa avem rabdare..sigur va merita asteptarea :D
Va pup,
Ramona

Anonim spunea...

chair este un blog --cald--:X

Alexandra spunea...

Bai frate, observ ca altii nu pot sa traiasca daca nu intra si nu bifeaza Neinteresant la fiecare post. Deja ma calca pe nervi, si cred ca nu e tarziu sa pun an aplicare planul ala cu papusa voodoo.

oana spunea...

ai dreptate alexandra.sunt multi care se amuza foarte tare atunci cand fac rau s-au sunt contra a tot ce celorlanti le place dar parerea mea ,daca nui bagam in seama este mai bine:).oricum sunt prea frustrati ca multa lume iubeste blogul asta:)si pe bune dreptate cred ca este cel mai bun ,multumim mult fetelor.dar cred ca nui rea ideea cu papusa voodoo.:))pupici oana

oana spunea...

ps.cel de la status este baietelul meu::)).va place?:))

Ramona spunea...

va multumesc mult fetelor pentru sustinere!
Oana, baietelul e un scump:X Sa-ti traiasca, sa se faca mare si sanatos.
va pup,
Ramona

Ramona spunea...

Mulumim mult, mai aveam umpic si imi dadeau lacrimile cand v-am vazut posturile. Intr-adevar eu si Georgi asta am vrut cand am facut blogul, sa existe o legatura de prietenie intre admini si vizitatori, cum a zis si Ramo.
Si sper ca asta sa dureze cat mai mult.
Oana, baiatul tau este superb ( idem Ramo)
Multi pupici, Adynu
PS: daca ii voi transmite asta Georgiei va plange serios un timp :))

oana spunea...

Fetelor credeti-ma ca intradevar meritati toate laudele noastre.Chiar stiti cum sa faceti sa se simta lumea bine pe blogul asta:)si asa cum a spus cineva mai sus aici chiar se simte o caldura familiara.:)Mie una imi face o mare placere sa stau si sa urmaresc blogul vostru pentru ca sunt foarte relaxata si desi urmaresc si alte bloguri la voi ma simt cel mai bine cred ca si din cauza ca aici nu sunt certuri sa-u cel putin le rezolvati f frumos:)Asa ca Ramo si Adynu cum sa nu meritati voi toate laudele?:)Eu oricum va multumesc mult pt.ceea ce faceti si pt faptul ca ma-ti primit in”casa” voastra:).PS.Aha si va multumesc pt.complimente intradevar copilasul meu este un scump dar si f incapatanat:)VA PUP MULT OANA:)

Anonim spunea...

scenariul este bestial...la fel si blogul vostru ingrozitor de calduros:X:X:)) oana cum il cheama pe baiatul tau?:*

oana spunea...

Andrei.:)Si de altfel imi place si mie scenariul.

Kristina spunea...

ma bucur ca va place...e o onoare pentru mine ca scenariul sa fie postat pe acest blog.si va multumesc ca cititi...:)

Jodelle spunea...

nu inteleg serios..adica poate cuiva chiar nu i`a placut respectivul articol si atat. daca tot nu suportati sa vedeti ca esti bifat"neinteresant" de ce naiba l`ati mai pus ca nu va inteleg:|
inteleg ca in acest caz, bifa nu`si are rost:)) pentru ca nu are ce sa fie neinteresant aici.dar mm, lasati lucrurile asa cum sunt. daca nu ...nu faceti ceva ca mai apoi sa nu acceptati ca sunteti criticate.

Jodelle spunea...

sa vedeti ca este* bifat.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

pai, daca stau sa ma uit bine, la aproate toate articolele este bifat neinteresat....daca i se pare blogul ata de neinteresant de ce naiba mai intra?...doar din simplu fapt ca n-are ce face cu viata lui?

Anonim spunea...

alea sunt deja rautati..
dar eu ziceam de ce zice alexandra... chiar e ciudat sa nu fi de acord ca primesti calificativul "neinteresant" ca ce chestie:-?? ca nu am inteles, adica sunt persoane carora nu le place..probabil doar articolul ala, sau ceva de genu.in fine
Jodelle

Ramona spunea...

nu noi suntem cele care ne-am razvratit pentru ca cineva a bifat neinteresant.
sunt constienta de faptul ca in orice activitate ai avea, nu poti fi placut de toata lumea, si intotdeauna vor exista comentarii rautacioase. face parte din...riscurile meseriei, ca sa zic asa...
chestia cu cea care bifeaza neinteresant mereu e alta, dar nu o sa intru acum in polemici.
pupici si toate cele bune,
Ramona

emma spunea...

O sa postati scenariul si in limba engleza??? Daca nu, imi dati si mie un linck de unde il pot citi in engleza? Va rog!!! MERCI anticipat! Poop

Ramona spunea...

Nu il vom posta in engleza,dar voi vorbi cu Kristina sa vad daca ti-l pot trimite pe mail.
Da-mi add la fatacuochiideaur si iti raspund acolo.
Va pup,
Ramona.