vineri, 12 februarie 2010

Anunt- Georgia si Lara


Dragii mei,

Am tot amanat sa fac acest anunt, pentru ca am sperat ca lucrurile se vor rezolva. Dar odata cu trecerea timpului,
problemele mele s-au inmultit si am hotarat ca trebuie sa iau una dintre
cele mai grele decizii din viata mea.

Trebuie sa va anunt, dragi prieteni, ca

PARASESC BLOGUL.

Imi pare tare rau, dar sunt nevoita sa ma retrag,
pentru ca timpul nu imi mai permite sa ma ocup de blog. Sunt in anul examenului, am de invatat si pe langa
asta mai am si alte probleme.


Va rog din suflet sa nu va suparati pe mine.
Imi este si asa destul de greu sa va parasesc.

Dar sunt convinsa ca Adynu si Ramona vor face o treaba excelenta in continuare.

De asemenea, Lara se retrage de pe blog. A avut si ea mai multe probleme in ultimul timp, a lipsit mult si acum m-a anuntat de decizia luata.


Imi este greu sa fac acest pas deoarece tin la voi foarte mult si munca pentru blog imi aduce o bucurie enorma.
Cu toate ca am avut parte de suisuri si coborasuri, le-am avut impreuna,
iar asta e ceva ce nu se uita.


Voi fi in continuare alaturi de voi si nu va voi uita.

Postat de Georgia

5 comentarii:

Alexandra spunea...

Naspa :(

oana spunea...

categoric:(este o pierdere dar bineinteles ca fiecare are problemele lui.oricum iti urez mult succes la examene.si cu siguranta imi vafi si mie dor de tine.ASTA e.de altfel sunt convinsa ca adynu si ramona vor face treaba buna asa cum au facut si pana acum.inca o data imi pare rau ca ai luat aceasta decizie dar iti respect decizia si ar fi foarte frumos daca din cand in cand ne-ai mai face cate o surpriza.te pup si iti urez succes in continuare.OANA:)

Anonim spunea...

ce rau imi pare:(

emma spunea...

Chiar imi pare rau ca trebuie sa parasesti blogul, dar iti urez mult succes la examene si sper sa iti mearga tot mai bine in continuare. Succes si tie Lara. Sper ca Adynu si Ramona sa se descurce la fel de bine ca si pana acum si sa mearga totul bine cu blogul in continuare. poop

MARIANA RADOI spunea...

iti urez numai bine! in viata fiecareia sunt momente de tipul ori-ori...tu stii cel mai bine ce se cuvine facut. Multumim pentru timpul pe care l-ai petrecut alaturi si pentru noi...fanii nebuni...si, te asteptam, pentru ca, bineinteles te vom dori inapoi!