duminică, 21 februarie 2010

Concurs- rezultate partiale


Am ales dintre mailurile pe care le-am primit pentru concurs pe cele 5 care mi-au placut mai mult.

Intrebarea era: "Daca ai fi in locul Bellei, ce cadou i-ai face lui Edward de Dragobete?"

Iata rezultatele:


Alexa

Nu cred ca Edward si-ar dori ceva in afara de Bella si Renesme. Dar daca m-as gandi mai bine probabil i-as darui ceva simbolic fiindca oricum are o gramada de bani pentru orice si-ar dori. Eu i-as face cadou o bratara ca cea pe care i-a daruit-o el Bellei sau un lantisor inauntrul caruia sa se gaseasca poza Bellei si a lui Renesme. Ca oricand va fi departe sa se gandeasca la ele.

Ligia
O stlicluta cu 10 ml din sangele Bellei pentru a avea tot timpul cu el un pic din persoana iubita si din mirosul ei.

Simena

M-as concentra ,sa-mi indepartez scutul cat mai departe de minte si m-as gandi :
-ce-am simtit cand l-am vazut pentru prima data,
-ce-am simtit cand i-am auzit vocea,cand eram in studioul de balet,dupa ce James m-a muscat,
-ce-am simtit cand eram in fata altarului si am spus"da",
-ce-am simtit cand am facut pentru prima oara dragoste ,cand eram inca muritoare,...
pentru ca el sa-si dea seama cat de mult il iubesc.

Andra
Daca as fi Bella, de Dragobete ca un semn de dragoste, eu i-as darui lui Edward un inel Claddagh .

Eva
Eu, daca as fi Bella, i-as picta un tablou cu el in poienita ,printre freziile albe si albastre ,razele balnde ale soarelui managaindu-i pielea alba si facand-o sa straluceasca ca mi de diamante , cu parul lui ca de bronz ravasit de bataia lina a vantului si pe chipul lui afisandu-se acel zambet strengar total innebunitor . Pe spatele tabloului/desenului as scrie:
Doar trei lucruri pentru care te iubesc , pentru care tu esti viata mea,ingerul meu ,lumina mea ,pentru care mi-as da viata.
1. Te iubesc pentru ca aud vocea ta vibrand in toate zgomotele lumii.
2. Te iubesc pentru ca in loc de doi suntem doar unu. Doua fiinte ce se contopesc devenind unul singur, un singur inger.
3. Te iubesc pentru ca viata,fara tine, ar fi doar o umbra a lucrurilor ce ar putea fi .
Acum, tot ce aveti voi de facut este sa votati! Succes tuturor participantelor!

Postat de Ramona

6 comentarii:

alina spunea...

auzi-un inel Claddagh-hai ca ma apuca rasu:))= )) pe edward lar apuca plnsu

Ramona spunea...

de ce? mie imi place ideea.
Ramona

Anonim spunea...

Ideea cu inelul e super, mai ales ca are o semnificatie aparte care se potriveste perfect cu sentimentele/relatia lor

Anonim spunea...

si mie mi se pare jalnica ideea cu inelul..nici nu stiu ce vede lumea ....adik e jalnica..alina are dreptat...ma apuca rasul...

Diana spunea...

Mie chiar imi plk ideea cu inelul...nush dc voua nu va place..dar mrg. Andra you are the best:X Pwp:*:)

Cory spunea...

Cand se va termina concursul..??? Maine sau azi