vineri, 26 februarie 2010

Fotografii (fanmade) Rob si Kristen


Sursa si Sursa

Postat de Ramona

9 comentarii:

Alexandra spunea...

A doua nu e facatura? :-s

Anonim spunea...

Sigur da,nu am mai vazut-o nicaieri!

Anonim spunea...

Cred ca amandoua sunt facaturi!

Georgia si Adynu spunea...

Daca sunt facaturi, sunt foarte bine facute.
Eu pe a doua am mai vazut-o...

Georgia si Adynu spunea...

si totusi sunt fan-madeuri..cel putin asa zice pe todotwilight saga

Irina spunea...

A doua poza e facuta din asta ( http://img695.imageshack.us/img695/9252/112560x372.jpg ) si din cea in care Taylor si Robert o pupa pe obraz

Georgia si Adynu spunea...

Ai dreptate. De aia mi se parea cunoscuta. Incredibil! Puteam sa jur sa nu sunt trucate!
Ramona.

Anonim spunea...

frate...se vedea from miles away ca a 2 e facatura...8-| au culori diferite ce naiba??

Georgia si Adynu spunea...

acum, ca mi-ai spus tu, vad si eu :))