vineri, 23 aprilie 2010

Interviu cu PattyMassen


Patty Massen, autoarea ficului "Una vida sin ti", pe care il traduc eu, a fost amabila sa imi raspunda la cateva intrebari.

1.Cum ti-a venit ideea fanficului?

Patty: La fel ca la aproape toate ficurile scrise de mine, ideea acestuia a venit dintr-un vis. Momentul in care inspiratia mea atinge cote maxime este atunci cand dorm. Acest fanfic l-am visat. Este unul dintre primele fanficuri pe care le-am publicat si da-mi voie sa iti spun ca desi am plans mult in timp ce il scriam, mi-a folosit si ca terapie, pentru ca am trait o poveste de dragoste similara.


2.Ce inseamna pentru tine sa scrii si sa ai atatia cititori?

Patty: Sa scriu este o forma de a ma exprima, incep ca un experiment si cand imi astern ideile din minte pe hartie ma ajuta sa le analizez cu mai multa obiectivitate. Acum sunt un fel de scriitoare compulsiva ,avand in vedere ca imi petrec cate 4 sau 5 ore din zi scriind.Cred ca este prea mult. Dar in unele zile ma curpinde o "frenezie literara", cum ii spun eu si pot scrie cate doua zile la rand, cu pauze doar ca sa mananc, sa merg la toaleta si sa dorm putin, 2 ore sau 3. Pot sa scriu 100 de pagini fara sa ma opresc, dar asta se intampla rar, cand am timp, daca nu am examene sau de lucru.

Cat despre cititori, sunt incantata sa ii am, ca orice autor. Comentariile ma ajuta sa aflu daca am reusit sa transmit sentimentele dorite.Nu cred ca am atat de multi cititori, dar am reusit sa imi fac multi prieteni, care sunt alaturi de mine si ma sustin.


3.Cateva cuvinte pentru fanii din Romania.

Patty: "A citi inseamna a visa" , lectura ne deschide mintea si promoveaza toleranta intre toti, invatam si ne imbunatatim. Dar trebuie sa avem in vedere tipul de lectura pe care o citim.Lumea emotiilor este foarte complicata si poate ajunge sa fie perturbatoare, alegand carti, povesti sau fanficuri care nu sunt de folos si nu ne invata ceva.


9patty84926tn5pg.gif

Niciun comentariu: