miercuri, 21 aprilie 2010

Interviu cu Alex Meraz (Seventeen Magazine )

Care este produsul fast-food, fara de care, nu ai putea trai?
Pizza.
Care este defectul tau?
Vorbesc prea mult.
Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o pe I-podul tau?
The Crazy Heart
Care este ultimul lucru pe care l-ai cumparat?
Niste cizme de piele.


Cati ani ai avut cand ai primit primul tau sarut?
Doisprezece ani.

Care este stilul de moda- de fete- ce te enerveaza pe tine?
Stilul boem.

Cui ii spui despre iubirile tale secrete?
Caietului de notite.





Care este emisiunea ta preferata de la TV?
True Blood si Ultimate Fighter.

Cine ar juca rolul tau intr-un film despre tine?
Taylor Lautner.

Care este jobul pe care ai vrea sa il ai?
Il am deja!

Dacă ai putea schimba locul cu oricine din lume pentru o zi, cine ai fi?
George St. Pierre ( Un maestru in arte-martiale de la UFC)

De care membrii ai familiei esti cel mai apropiat?
De fratii mei.

Care este siteul tau preferat?
Michaelwelchonline.com.

Despre ce ai visat azi-noapte?
Nu-mi amintesc.

Cati bani sunt in portofelul tau acum?
Am numai carti de credit.

Completeaza spatiul liber: Cand aveam 17 ani, imi era .......
Frica.

Traducerea e facuta de mine, imi cer scuze daca am gresit cu ceva.
Postat de Adynu.

Niciun comentariu: