vineri, 23 aprilie 2010

Fanficuri


Capitolul 26 (prima parte) si penultimul din "O viata fara tine", tradus de mine.(aici)

Capitolul este foarte lung, am reusit sa traduc jumatate, dar din pacate nu am timp sa il termin astazi, nu stiu cand voi reusi. Stiu ca il asteptati cu multa nerabdare pentru ca este capitolul in care se explica totul, dar va rog nu va suparati pe mine, timpul este impotriva mea, a devenit dusmanul meu no 1.

Capitolul 14 din "Nora", scris de Andreea.(aici)

Capitolul 31 din "Love in the force", tradus de Gaby.(aici)

Capitolul 12 din "Salveaza-ma de mine", tradus de Alexandra.(aici)

Capitolul 12 din "Viata e o mizerie inselatoare", scris de Rosemary.(aici)

Postat de Ramona

Un comentariu:

Anonim spunea...

Imi place foarte mult ...Salveaza-ma de mine...pacat ca nu ne dai si noua linkul sa-l citim mai repede.Si...O viata fara tine e superb...