luni, 19 aprilie 2010

Fangtastic bloggers award



Am mai primit premiul Sunshine Award de la Joanne si de la AnNy si tin sa le multumesc mult pentru el. Deasemenea, le multumesc tuturor celor care ne-au dat acest premiu.

L-am primit de la cateva persoane si pe blogul meu cu ficuri, vroiam sa va spun ca am vazut, nu l-am ignorat, dar daca ar fi sa il dau mai departe as avea aceleasi persoane ca si cele pe care le-am premiat aici, pe blog.

Acum, premiul Fangtastic Bloggers Award, pe care l-am primit de la Alice.(Twifans Romania)

"Ramona pentru Twilight2you- Esti dovada vie ca daca iti doresti cu adevarat se poate"

Multumesc mult, este o onoare pentru mine sa primesc toate aceste premii si nu am cuvinte sa va multumesc.

As avea si eu cateva nominalizari pentru acest premiu, nu sunt 12, sunt doar cateva persoane:

Layla de pe TodoTwilightSaga- pentru ca este un model si o sursa de inspiratie pentru mine.(porque es un modelo y una fuente de inspiracion para mi)

PattyMassen- pentru ficul minunat pe care l-a scris.(Una vida sin ti)-(como elogio del maravilloso fanfic que escribió )

Georgia- pentru ca a infiintat acest blog, si cu toate ca s-a retras ii datoram multe.

Ella, Ionica si Joanne de pe Twilight-Hot-News - pentru ca sunt niste fete super cu un blog super.

Si voua, tuturor si fiecaruia in parte, pentru ca ne vizitati, pentru ca va place si pentru ca ne spuneti ce nu va place, pentru laude, pentru critici, pentru tot ceea ce sunteti si ce faceti, pe scurt: pentru ca existati!!

Postat de Ramona



Un comentariu:

elena spunea...

Ati primit un Fangtastic Bloggers Award din partea blogului twilight Hot News.
Mai multe detalii aici.
http://twilight-hot-news.blogspot.com/2010/04/sunshine-awards.html

Felicitari!