sâmbătă, 10 aprilie 2010

Fanficuri+ Gazda


Capitolul 15 din "Gazda", transcris de Ana-Maria.(aici)

Capitolul 2 din "Doua iubiri", scris de Marina.(aici)

Capitolul 13 din "Love in the force", tradus de Gaby.(aici)

Ficuri noi:


"Emma's story", scris de Barby.
(aici)


Descriere: Emma este o fata normala de 17 ani. Atat de normala cat poate fi o fiinta umana crescuta de o familie de vampiri.Ea a fost adoptata de catre Rosalie si Emmet cand era un bebelus si de atunci ei sunt unica sa familie.Ajunsa aproape de majorat, ea se vede nevoita sa ia o decizie importanta: SA RAMANA OM, SAU SA PASEASCA IN NEMURIRE?


"Totul incepe cu o dorinta", scris de Denise. (aici)


Descriere: ,Cine spune ca dorintele nu se implinesc? Daca esti omul potrivit la momentul potrivit, magicul se intampla. La fel mi s-a intamplat si mie. Mi-am pus o dorinta, iar aceasta s-a implinit. Acum fac parte din lumea vampirilor, dar numai cu mintea, sau mai bine spus cu sufletul. Si, din pacate, asta include ca trebuie sa fiu un parazit, trebuie sa am o gazda in care sa pot sta. Iar gazda mea nu-i nimeni alta decat Bella. Da, ati auzit bine, chiar Bella in persoana, personajul Bella din cartea Twilight. Se pare ca am fost transferata intr-o alta dimensiune, sau mai bine zis in carte. Oare o sa ma descurc cu noua viata, oare o sa-si dea cineva seama ca Bella nu mai detine controlul propriului ei corp?"

Green Eyed Player, tradus de Geo.(aici)

Descriere: Povestea este despre Bella care merge la un nou colegiu pentru ca vrea sa se schimbe. Deci merge la CSH unde il cunoate pe Edward Cullen. Din pacate, el este un player, iar ea nu vrea ca inima ei sa se rupa.Isi va schimba el caile pentru ea?

Si acum vom spune din nou STOP la fanficuri noi, pentru o perioada.

Postat de Ramona

6 comentarii:

Anonim spunea...

buna fetelor:) am si eu o intrebare
as vrea si eu sa citesc fanficul "rising" tradus de maria dar nu stiu unde il pot gasi. ma ajutati?:d
multumesc anticipat

kristina spunea...

blogul traducatoarei este temporar inchis(adica sper ca va fi temporar). Se pare a primit ceva comentarii rautacioase...:(

MARIANA RADOI spunea...

sorry....dar, alexandra ce face? ca nu s-a mai terminat epilogul acela la WA...

Alexandra spunea...

Alexandra a avut o vacanta care chiar a fost vacanta. A stat toata ziua in pat, a mancat chipsuri si s`a uitat la filme.

kate spunea...

multumesc kristina pentru raspuns:d...si eu sper ca e temporar, am auzit ca ficul e destul de bun

Anonim spunea...

voiam sa va spun ca site-ul twilight2you.piczo.com, pe care sunt postate mai multe fic-uri fff frumoase si "gazda", este, sa zic asa, blocat, in sensul ca se deschide home page, dar atat: nu poti misca pagina in jos, la stanga sau la dreapta, si in consecinta nu poti deschide un fic anume.
am incercat si cu capitolele 15, 16 din gazda, ale caror link-uri erau postate pe alte sit-uri si cand am ajuns pe twilight2you.piczo.com, acelasi lucru.
aveti idee care este problema?!
merci mult.