vineri, 5 martie 2010

Kristen in revista Twist- partea a doua


Pentru Eclipse ai purtat o peruca...
Kristen: Da, deoarece pauza dintre cele doua filme (The Runaways si Eclipse) a fost mica si nu a avut timp sa imi creasca parul.

A fost greu sa treci de la Bella la Joan si invers intr-un timp atat de scurt?
A fost ciudat, nu greu. De la Runaways am trecut direct la Eclipse. Bella m-a ajutat sa ma descarc de obsesia pe care o aveam pentru Joan.

Se spune ca esti o actrita perfectionista. Cat de adevarat este?
Kristen: Sunt perfectionista si in viata de zi cu zi, nu numai ca si actrita.
Nu are rost sa iti sacrifici mai multe luni unui personaj, ca apoi el sa ramana mediocru. Nu ai decat un anumit interval de timp pe care sa il acorzi unui personaj, si cred ca este important sa lucrezi cat de exigent este posibil.

Cat de departe ai fi capabila sa mergi pentru un personaj?
Kristen: Depinde de director, de momentul in care mi se cere si de capacitatile mele ca si actrita. Uneori trebuie sa ocolesc personaje extraordinare, pentru ca nu ma simt capabila sa le dau viata. Poate deveni frustrant, dar fac asta in deplinatatea facultatilor mintale.

Cum faci fata vietii publice?
Kristen: Este neplacut cand unii se amesteca in viata privata, dar le fac fata nedandu-le atentie. Nu verific ce se spune despre mine pe internet si nici nu citesc comentarii stupide. Nu ma las influentata de succes si imi continui viata asa cum a fost mereu, cu prietenii mei si aceasi oameni dinainte.

Cum te vezi peste cativa ani?
Kristen: N-am idee. Nu stiu nici cum ma vad peste 3 luni.

Ai ceva sa le spui fanilor?
Kristen: Sa se bucure de filmele mele si sa nu creda tot ce se spune despre mine.

In incheiere: de ce crezi ca vampirii sunt atat de iubiti de public?
Kristen: Vampirii sunt sexy pentru ca sunt fructul interzis din care nu poti gusta, dar din care vrei mereu mai mult.

Traducerea si adaptarea este realizata de catre mine.

Postat de Ramona

Niciun comentariu: