vineri, 14 mai 2010

Traducerea emisiunii lui Oprah

http://i42.tinypic.com/2rpft4j.jpg

Publicul aplauda si tipa. Prezentatoarea: deci, vreti sa faceti asta timp de o ora, sau pot sa vorbesc?
Publicul se potoleste. Oprah: Asa se intampla peste tot pe unde mergeti?
Rob: Nu chiar peste tot...
Oprah: Taylor, care este parerea ta despre acest fenomen? Ca si intensitate seamana cu nebunia care a fost pentru Beatles. Erau nebuni dupa Paul McCartney si acum sunt nebuni...dupa tine!
Taylor: E ceva incredibil, nu se compara cu nimic altceva, este impresionant, imi amintesc cum in urma cu 2 ani viata mea era total diferita...pot doar sa multumesc pentru asta.
Oprah: Dar cum e asta? Ca o furtuna sau ceva asemanator?
Taylor: E diferit, ca si cum as trai intr-o alta lume...sunt acolo si dintr-o data dispare si imi dau seaama ca e lumea reala.
Oprah: Si pentru tine, domnule, cum e?(lui Rob) Si tu te plimbi dintr-o lume in alta?
Rob(rade): E straniu sa fiu in centrul atentiei tot timpul, asa cum am fost de cand a inceput totul.S-a intamplat foarte repede, eram constient ca sunt oameni care tipa atunci cand ma vad, dar e ceva independent de mine, dar la care incerc sa raspund si sa particip.
Oprah: Deci crezi ca nu depinde de tine, ei tipa de fapt dupa Edward.
Rob: Da, sunt fani, oameni carora le place personajul pe care il interpretez.
Oprah:Si tu, Kristen?
Kristen: Stii, in fiecare film in care am jucat am incercat sa intru cat mai bine in pielea personajului, e ceva personal si puternic, imi accept personajul ca facand parte din viata mea...multi oameni au parti preferate din carte pentru ca semana cu povestea lor, eu nu voi mai avea o oportunitatea mai buna decat acest proiect si incerc sa imi fac treaba cat pot de bine.(nota: aici s-ar putea sa fi gresit ceva la traducere, mi se pare ca nu se leaga)
Oprah: De ce crezi ca nu vei mai avea alat oportunitate? Tu pari mai timida, iti e greu sa te dezvolti?
Kristen: Am devenit foarte nervoasa.
(Prezentatoarea o imbratiseaza)
Oprah: Esti nervoasa...de ce?
Kristen: Toate astea inseamna foarte mult pentru mine. Toata lumea este atenta la ce spun.

Continuarea mai pe seara :D

Traducere proprie de la Sursa

Niciun comentariu: