vineri, 28 mai 2010

Interviu cu Kellan


Inainte sa faci actorie, ai fost fotomodel. Ce anume la lenjeria Calvin Klein te-a facut sa te intorci la meseria de model din nou?
M-am apucat de modeling pentru ca eram intr-o criza financiara. Este un mod grozav de a face bani. Niciodata nu m-am gandit ca sunt frumos in asemenea masura, dar a fost minunat sa fac parte din lumea asta. Si apogeul acestei lumi este de a fi pe un panou de publicitar pe o cladire. Am crescut purtand Calvin Klein. Ca si model, am visat sa fiu Marky Mark, sa fiu pe un asemenea panou si sa vand pentru compania asta.

Ai vazut cati fani te asteapta afara?
Nu, de fapt n-am vazut. Dar imi iubesc fanii. Noi, cei din franciza Twilight avem cei mai tari fani. Si e frumos ca ne sustin pe toate planurile, nu doar pentru twilight. Pentru ca e mai personal si sunt si fanii Kellan

Niciun comentariu: