marți, 11 mai 2010

Robsten


Dupa modelul lui Alice "sa disecam..."

Deci sa disecam problema Robsten:
Sunt sau nu sunt impreuna?A fi sau a nu fi...

Zvonuri au existat dintotdeauna, iar ele par a fi confirmate in cele din urma.
Eu am fost "Toma necredinciosul", ca sa zic asa, pana cand am vazut dovezile.

Cei doi au fost vazuti impreuna in aeroportul din Budapesta, la putini timp dupa ziua de nastere a lui Kristen.
Parerea mea este ca, fie sunt impreuna, fie este o strategie de marketing foarte bine pusa la punct.

As fi dezamagita daca ar fi a doua varianta, insa hai sa ne gandim: se presupune ca cei doi isi ascund relatia de presa si de fani.Dar nu stiau ei ca in aeroportul din Budapesta vor fi paparazzi care ii vor fotografia?
Bineinteles ca stiau, fotografii ii urmaresc peste tot, mai ales ca se stia ca Rob a incheiat filmarile la Bel Ami si va parasi Budapesta. Atunci, daca stiau, de ce nu au plecat separat?

Daca tot se ascund de presa, de ce s-au lasat fotografiati impreuna? Caci daca ar fi vrut sa isi faca relatia publica ar fi recunoscut intr-unul din atatea interviuri pe care le-au acordat.
Deci ori sunt impreuna si sunt persecutati de jurnalisti, ori ei ii joaca pe jurnalisti pe degete.

Sa incheiem disecatia....trageti voi concluziile (ca eu nu stiu ce sa cred.)

Acum, bineinteles ca in final nu e treaba noastra ce fac ei in viata particulara, dar ca niste fani adevarati, trebuie sa mai comentam din cand in cand, intra in fisa postului :))

Niciun comentariu: