vineri, 22 ianuarie 2010

Ficuri



Capitolul 11 din "Speranta neasteptata" de Alexya. (aici)

Capitolul 13 din "Frica ascunsa" scris de mine (aici)

(Stiu ce am spus: ca nu mai scriu pana dupa sesiune. Dar am avut un moment de respiro si chiar imi era dor sa scriu...)

Capitolul 47 din "Wide awake" tradus de Alexandra. (aici)

Capitolul 18 (prima parte) din "O alta poveste", tradus de Danne. (aici)

Capitolul 22 din "Broken" tradus de Danne. (aici)

Si un fanific nou, "Hazard games" scris de Krisz. (aici)

Postat de Ramona

5 comentarii:

Anonim spunea...

doamne ce de frumos e wide awake.....

MARIANA RADOI spunea...

oooo...iarasi ,,avalansa" !!! multumesc pentru ,,hrana" fetelor!....

Anonim spunea...

hey dincolo de orizont cand apare?

Ramona spunea...

in cateva zile va fi gata capitolul urmator + un bonus :d

Anonim spunea...

da ai dreptate,capitolul a fost minunat:x cred ca a fost preferatul meu din tot ficul:x cel putin pana unde am citit:x doamne,a fost la sfarsit atat de emotionant,m-am gandit la ultimele faze toata noaptea:x erau prea superbe:x