duminică, 17 ianuarie 2010

FanFiction




Dydy a terminat capitolul 20 din "Impenetrable to pain". Il gasiti aici.

Adina a terminat capitolul 15 din ficul "Lumi paralele". Aici.

Andreea M a tradus capitolul 4 din "Luna noua EPOV". Il gasiti aici.

Alexa a ajuns la capitolul 9 din fanficul "O alta viata". Il puteti citi aici.

Avem si doua fanficuri noi:

"Viata e o mizerie inselatoare" scris de Rosemary :

Bella este un fel de ,,pink girl” si o ambitioasa.La inceputul clasei a-10-a Edward si familia lui se muta in Forks.El simte o atractie deosebita fata de Bella,dar ea nu se lasa chiar asa de usor.Pana la urma acestia vor fi impreuna dar nu pentru mult timp pentru ca din cauza unei greseli Edward o inseala pe Bella,iar ea pleaca.

Bella considera ca a fost cam nedreapta fata de Edward si se intoarce,dar cand o va face Edward e cuplat cu o alta fata.

Daca vor ramane sau nu impreuna veti afla doar daca cititi.


Daca v-a convins descrierea, il gasiti aici.


si


Si "The place of hope" scris de Eva.


Sunt Isabella dar imi place sa mi se spuna Bella .Sunt o fata “obisnuita” daca prin obisnuita inseamna jumatate vampir-jumatate om, da sunt obisnuita. Am cam 1,65 m. ,da stiu foarte scunda,49 de kg,si foarte slaba cred ca as putea fi mascota copiilor si in general oamenilor care sufera de anemie sau ce boala or avea. Mai ales ca ma potrivesc perfect si cu tenul meu foarte alb,zici ca sunt moarta.Ahh greseala mea practic sunt moarta,o moarta vie mai precis...


Continuarea....aici.


Daca mai aveti fanficuri, le astept pe adresa de contact. (georgia_adynu@yahoo.com)


Postat de Georgia

2 comentarii:

MARIANA RADOI spunea...

iarasi ,,avalansa" de fan ficuri....mie imi convine!:)...dar, WA? stiu ca Alexandra nu mai putut traduce o perioada de timp....dar, inca astept :)

Alexandra spunea...

Imi pare rau, dar si azi am fost ocupata toata ziua. Am avut de facut un proiect pt fizica, si mi-a ocupat tot timpul. Deci de la 4 pagini am ajuns la 4 pagini si jumatate.