duminică, 31 ianuarie 2010

Concurs


Cine va castiga concursul nostru?

Daca la Team Jacob situatia e destul de clara, la Team Edward se da inca o lupta stransa intre participante.
Va mai puteti vota preferata pana in aceasta seara la ora 19:00, cand voi spune STOP VOT!

Dupa desemnarea castigatoarei, va astept pe chat!

Postat de Ramona

36 de comentarii:

Anonim spunea...

Sper sa castige Simena si Adutza :D V-am votat fetelor !!!
PS: ALEXOGI SI ALEXA IULIANA SUNT UNA SI ACEEASI PERSOANA :| DUPA MN EU AS SPUNE SA O DESCALIFICATI NU E CORECT :|

Anonim spunea...

DESCALIFICATI-O PE ALEXOGI !!! SI PE ALEXA IULIANA !!!! NU E CORECT!!!!!!!!!!!

Ramona spunea...

hmmm...dar ideile au fost trimise de pe adrese de email diferite...aveti argumente pt. a sustine acuzatiile?

Anonim spunea...

Are mai multe id-uri de mess !!! (ix_iuliana@yahoo.com; vaher_harpetian )

Ramona spunea...

dap, astea sunt adresele de email dupa care mi-a trimis ideile...doar ca nu stiu ce sa fac...o sa supun la vot :))

Alexogi spunea...

Buna aaa eu sunt alexogi. Si sora mea este iulia iuliana si sa semnat alexa trimitand mailul. Dap suntem suroei dar persoana diferite. Nu stiu dc sunt acuzata dar pers care ma cinosc pot sustine ceea ce tocmai am afirmat. Sper ca p viitor sa nu mai fie aduse astfel de afirmatii nefondate. Va pup si succes la toti

Anonim spunea...

Ti-am zis :D !

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Pe sora ta o cheama Maria nu Iuliana sau Alexa =))=))

Ramona spunea...

iar adresa de mail este trecuta pe numele alexa iuliana....oups...

simena spunea...

nu va mai certati, nu am nevoie de nici un pandantiv.ma bucur ca ma-ti votat toata saptamana ,si ca v-au placut motivele male.
multumesc.

simena spunea...

renunt pur si simplu
va pup pa

mikydutzza spunea...

bv Sime!nush de ce atata circ pe un pandantiv,pacat ca sunt persoane care nu pot concura cinstit

The Alexogi spunea...

Nu pot sa cred ca sa ajuns la asa ceva....f urat dinpartea ta andra-da este o singura persoana care ar fi putut face asa ceva si aceea este colega mea alexandra cristina ignat-andra care nu are nici macar curajul sa se semneze....in orice caz ambele id au fost facute de ani de zile pe numele meu si acum o sapt cand eram pe blog am vazut concursu si mam gandit sa trimit mail. Sormea la vazut si ea si ma intrebat daca poate trimite si a luat celalalt id si a trimis. Numele ei este anamaria iuliana hilda vasile. Iar eu sunt aleca vasile. Nu stiu cu ce am gresit dar chiar imi pare rau daca sunt oameni carora leau placu ideile mele si ale mariei. Nu pot sa cred ca ati pus deja poll cu descalificare. Ati vazut niste acuzatii si gata. Mrg... o seara buna si andra-sora mea deja a inceput sa planga..ma intrebat dc esti asa de rea. poate o sa iti ceri scuze luni la scl...va pup,alexa.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Ramona spunea...

Alexa, mi-ar fi placut sa ma contactezi pe mess si va vorbim si nu prin comentarii....desigur ca nu vom sti niciodata cu siguranta daca esti vinovata de ceea ce ai fost acuzata sau nu...pentru ca nu avem cum sa aflam...
Pe de alta parte, nu o inteleg pe Simena: de ce te-ai retras, chestia asta nu are nicio legatura cu tine..
iar cearta nu este pe pandantive, ci din cauza faptului ca se pare ca Alexa nu a fost prea corecta...
Eu chiar nu stiu ce sa fac in aceasta situatie pt ca nu vreau sa dau verdicte...o sa ma ghidez in exclusivitate pe rezultatul sondajului...si asta este...daca gresesc, imi pare rau...dar nu vad alta varianta...
RAMONA

The Alexogi spunea...

ramona,messu-l meu nu merge ,te rog sa ma intelegi .daca vrei putem vb la telefon.uite nr meu:0751048735

simena spunea...

probabil concuram si daca nu erau in joc acele pandantive.mi-a placut ideea concursului mai mult.pentru asta am concurat si se pare ca le-a placut motivele mele fetelor care viziteaza acest blog.pentru asta ma bucur si atat.La 28 de ani ,casatorita si cu un copil de 6 ani nu cred ca pot sa port pandantivul oriunde .dar si fiimea e fana twilight,si nu ma zbat nici pentru ea.totusi cine si-l doreste cu adevarat din concurs sa ma anunte.

Ramona spunea...

Simena, daca tu vrei sa iesi din concurs, iar Alexa va fi descalificata, pandantivul va reveni urmatoarei participante care a avut mai multe voturi. Dar te rog anunta-ma daca te retragi sau nu, ca sa stiu ce fac mai departe. Multumesc. RAMONA

The Alexogi spunea...

Sora mea nu doreste nici un pandantiv.Am incercat sa vorbesc cu ea si s-o calmez ,dar mi-a inchis usa in nas si a zis sa o las in pace.Eu nu cred ca nimic din lumea asta ,nu merita pentru ca sora mea sa sufere asa de mult.Ea a vrut sa concurezepentru ca i s-a parut interesant ,nu pentru ca vroia neaparat sa castige.
Daca nu esti Andra atunci nu stiu cine esti si ce doresti si mai ales nu stiu ce te-a facut sa spui acele lucruri .
Pentru cei ce ma cunosc poate ca si-au dat seama cat de nedrept este totul.PE Ceilalti insa nu ii pot convinge in nici un fel,dar spre diferenta de acuzatii explicatile se pare ca nu au nici o valoare.

simena spunea...

sa fie pentru oricine.cine crezi tu ca merita.pe bune n-am participat pentru pandantiv.

Anonim spunea...

Alexa este un fan adevarat al acestui film,totul graviteaza in jurul lui si este pacat sa o descalificati.Si da,ca o persoana matura de 40 ani,confirm tot ce a spus mai sus,totul este adevarat,Ana-Maria este sora ei mai mica.
Nu rapiti bucuria unui copil!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

offf.va certati mai rau k la piata.alexa nu ai ce face asta e:cineva iti vrea raul.iar fetele nu au ce face.tre sa dea pandantivul cuiva.

Anonim spunea...

imi pare rau de ce i s-a intamplat alexei k cine a facut-o o sa vada omor la sc......ma refer in mod special la andra care nu stie sa minta si s-a dat de gol..bv andra desteptX-(

...::~aDuTZa~::... spunea...

Multumesc fetelor pt sprijinul vostru! Mii de multumiri! >:D< adutza sunt ;))ma bucur mult ca v-au placut argumentele mele ;))

cat despre alexogi si descalificarea, nu am ce spune.. vb pe mess, dar nu o cunosc indeajuns de bn ca sa imi pot da cu parerea.. eu zic ca ceea ce spune ea poate fi adevarat, dar nu poate fi verificat...
Imi pare rau alexogi, daca u ai dreptate, si fetele au votat impotriva ta.. eu nu am votat deloc. iar daca ai mintit, nu a fost frumos din partea ta. Dar toata lumea greseste nu-i asa? hai sa nu fim asa rautacioase...

pt anonimu cu loosers , nu e frumos din partea ta sa jignesti lumea.. ma intreb daca nu meriti tu in special sa ti se spuna looser. in primul rand, pt ca nu ai decenta ca sa iti pui un nume, sa vdm si noi cu cn vorbim aicea.... ma rog...

pt ceilalti anonimi care nu se opresc din a o jigni pe alexogi, nu e deloc frumos din partea voastra.. chiar si daca sunt adevarate "acuzatiile", nu tre sa sariti ca gastele, ca nu se rezolva nimic... mai greseste si omul, poate a avut o motivatie serioasa sa faca asta.. nu stie nimeni.. si sincer, cred eu ca are dreptate. alexogi, imi pare rau pt sora ta.

inca o data multumiri tuturor celor care m-au votat si nu numai, va pup fetelor pe toate ( chiar si "anonimii" cu gura mare) :D

Anonim spunea...

mah ... sincer , in legatura cu alex

sunteti duse rau. chiar nu puteati dormi daca nu va legati de fata asta? trebuia neaparat sa o faceti sa se simta naspa doar din cauza ca va dati voi cu presupusu? si comentati doar sa va aflati in treaba?

Va rog... vedeti-va de viata si gura mica...

Ramona spunea...

Inca nu v-ati saturat de subiectul asta?Are dreptate Adutza cand zice sa sariti ca gastele (unele dintre voi)

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Ramona spunea...

Incetati cu jignirile si amenintarile. Asemenea comportamente nu sunt admise pe blog. Poate ca am lipsit o vreme si poate ca nu mai sunt atat de activa pe blog, dar sunt inca admin si ma voi vedea nevoita sa iau unele masuri daca nu incetati. Am asteptari de la fanii twilight in general si de la vizitatorii acestui blog in particular sa dea dovada de respect fata de ceilalti. Si daca nu va respectati intre voi consider ca nu ma respectati nici pe mine.
GEORGIA

Anonim spunea...

ce masuri?:>nu de alta...doar ca mie frica..:|

Anonim spunea...

Ma da greu de cap sunteti.....in 1 rand nu's fata asta ...Andra , iar in al 2-lea sunt un baiat oarecare .. care o cunoaste pe Alexa ce e atat de greu de priceput?? Nu's ce aveti cu Andra asta ... o fi ea un dusman al Alexei ...nu ma intereseaza ...dar in orice caz nu a fost ea( Si da recunosc imi place twilight .. probleme???). Si cu asta sper sa incheiam orice discutie.

Anonim spunea...

auzi baiat=)) andra...asta e neasteptat=))

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Ma eu v-am spus .... acum credeti ce vreti nu imi mai pasa de voi . SI SPER SA INCHEIATI ACEST SUBIECT O DATA PT TOTDEAUNA ...SINCER VORBIND... M-AM SATURAT DE EL... si nu cred ca fetele care au facut blogul vor sa va mai auda amenintarile voastre ( totusi e un blog de twilight nu de amenintari ...) aa shi daca tot credeti ca's Andra... ( mi-ar placea sa o cunosc..) va inselati amarnic . Asta a fost tot ce am vrut sa spun ... PA si sper sa incheiati acest subiect (asta e nu mi-am putut tine gura .. asta-i viata....dar asta nu inseamna ca e vina alcuiva .....)