miercuri, 20 ianuarie 2010

CONCURS!!



Team Edward sau Team Jacob??

Fiecare dintre noi are motivele sale pentru a fi de partea unei echipe sau a celeilalte.

Eu vreau doar 3 motive. Le astept pe mail la adresa fatacuochiideaur@yahoo.com

Cele mai inspirate 5 motive vor fi publicate pe blog, iar voi veti vota pentru cele care va plac mai mult.

Castigatorul va primi un pandantiv cu echipa sa preferata. (va exista un castigator "Team Edward" si un castigator "Team Jacob")

Asadar, va invit pe toti sa participati!!

Pandantivele sunt cele din fotografii.

Pentru nelamuriri, puteti trimite un mail la aceeasi adresa (fatacuochiideaur@yahoo.com) sau ma puteti intreba pe mess. (id: fatacuochiideaur)

Astept mailurile voastre pana duminica, apoi le voi supune votarii.

Postat de Ramona

2 comentarii:

both spunea...

am o intrebare...am 2 mailuri si tin cu ambele echipe deci am motive pt fiecare. pot trimite in acest caz 2 mailuri? poate va place de ex mai mult la team edw ce am scris. astept raspuns multumesc;)

Ramona spunea...

Eu zic ca ar fi bine sa te hotarasti cu o singura echipa, pentru a da sanse si altora. De exemplu, daca tu castigi la ambele echipe, nu prea e corect pentru ceilalti...
Daca ai trimis deja 2 mailuri, o sa il iau in considerare pe cel care este mai interesant...