miercuri, 9 decembrie 2009

Ultimul post din acest an


Acesta este ultimul meu post pe anul 2009, avand in vedere ca plec maine din tara si ma intorc abia in ianuarie 2010.


Vroiam sa va mai urez inca o data "Sarbatori fericite" si sa va reamintesc faptul ca blogul va functiona in continuare, iar pentru orice puteti vorbi cu Ramona (care imi tine locul pana ma intorc), cu Adynu sau Lara.


Imi va fi dor de voi pentru ca imi sunteti dragi cu totii!!

Sa va gasesc cu bine!

Sarbatori frumoase si un An Nou fericit!!


Georgia

3 comentarii:

MARIANA RADOI spunea...

vacanta placuta georgia!....ne ,,revedem" in 2010....,,la multi ani 2010!" in avans!

oana spunea...

sarbatori fericite si un nou an fericit si cu foarte multe realizari.sa te distrezi bine.si mie o sa-mi fie dor de tine,toate cele bune si sa ne auzim cu bine in 2010.cu drag si multe imbratisari oana.

Anonim spunea...

Vacanta placuta ! Sarbatori fericite si La multi ani !!!
Vali