joi, 10 decembrie 2009

Kristen la "Rapid Fire"



O cunoasteti pe Bella, dar o cunoasteti si pe Kristen? Sa vedem!

Moderatorul:Vedeta care te-a impresionat cel mai mult
Kristen: Natalie Portman

Moderatorul:Melodia care te inveseleste mereu

Kristen: Beside you..dar nu versiunea "Astral Weeks"...cealalta, din New York.

Moderatorul:Ceva fara de care nu iesi din casa
Kristen: Nimic, multumesc lui D-zeu.


Moderatorul:Nici telefonul?
Kristen: Nu, nu ma intereseaza, serios...


Moderatorul:Porecla ta

Kristen:Oamenii imi spun in diferite feluri...nu stiu exact.

Moderatorul:Spune-mi una.

Kristen: Prietenii imi spun Stew...iar acum toata lumea imi spune asa, dar cu un "K" in fata...e ciudat!

Moderatorul:Chiar toata lumea?
Kristen: E distractiv cand toata lumea imi spune asa...cu K in fata.

Moderatorul(razand): KStew?
Kristen:DA! KeyStew...ahh, nu-mi place deloc!!!


Moderatorul:OK Sportul favorit
Kristen: Imi place sa alerg

Moderatorul:Ce te sperie cel mai mult?
Kristen:Pai...timpul.


Moderatorul:Sa nu imbatranesti?

Kristen: Nu, nu e asta.

Moderatorul:Nu ai suficient timp?
Kristen:Nu, doar ca...este vorba despre a nu sti....

Moderatorul:Ce ora este?

Kristen: Da, bine, nu stiu.

Moderatorul:Daca ai avea telefonul la tine ai putea sti.
Kristen: Asta e o intrebare serioasa?


Moderatorul:Tu esti prea serioasa cu mine.
Kristen:Da, stiu, nu pot, nu sunt buna la asta...


Moderatorul:Oh, hai Kristen!Nu fi atat de dura cu tine!
Multumim ca ai participat la "Rapid Fire"

Cam asta ar fi traducerea, aceasta este sursa.

Video aici. Sper ca nu am facut greseli (nu sunt nici pe departe o asa de buna traducatoare precum Georgia)

Postat de Ramona

Niciun comentariu: