miercuri, 30 decembrie 2009

Interviu flash


Mi-a venit ideea sa iau cate un interviu flash scriitorilor si traducatorilor de fanficuri, care sa se bazeze pe spontaneitate.

Momentan au raspuns doar Alexya si Alexandra, dar sper ca pe parcurs sa primesc mai multe raspunsuri:

Alexya (scrie Speranta neasteptata si Dincolo de orizont)

Melodia care te bine-dispune mereu: Simplu – Puppet

Un lucru care iti aminteste de copilaria ta: papusa mea, Blondy :P

Actorul preferat: Jonny Deep

Ce nu-ti place la un baiat: sa bea alcool excesiv

Cel mai penibil lucru care ti s-a intamplat: De curand, eram la niste prieteni impreuna cu iubitul actual si cu fostul. Actualul a inceput sa povesteasca despre vremea cand eu eram cu fostul si despre cum el stia ca voi renunta la fost pentru el, ceea ce s-a si intamplat. Toti se uitau la mine, pentru ca nici macar nu stiau asta si a fost foarte penibil.

Poezia preferata: Strigatul negru, de Ramona Badea

Lucrul de care iti este cel mai frica: intuneric


Alexandra (traduce Wide awake)

Melodia care te bine-dispune mereu: Vama Veche – Am doar 18 ani

Un lucru care iti aminteste de copilaria ta: casa bunicilor

Actorul preferat: Shane West

Ce nu-ti place la un baiat: sa fie blond cu ochii albastri

Cel mai penibil lucru care ti s-a intamplat: În clasa a 4-a, m-a bătut învăţătoarea cu arătătorul în faţa clasei.

Poezia preferata: Mihai Eminescu – Sara pe deal

Lucrul de care iti este cel mai frica: Mi-a teamă că n-o să fiu niciodată fericită.

Multumim fetelor pentru timpul acordat!

Postat de Ramona


Un comentariu:

Madalina spunea...

ce tare :))