joi, 28 aprilie 2011

Interviu cu Rob pentru revista Joy





Interpretezi un tanar veterinar ce lucreaza la circ. Ce te-a atras la acest rol?


Personajul meu din Saga Amurg e obsesiv.Am mereu aceeasi expresie, nu am voie sa imi schimb figura sau sa transpir. Daca apare vreun fir de sudoare, deja am 5 machiori in jurul meu.


E dificil sa lucrezi cu animalele?


Cam la fel de greu cum e sa lucrezi cu bebelusii, ei nu respecta scenariul.Elefantii fac ce au ei chef, de fiecare data cand ma trezeam cu o trompa in fata trebuia sa improvizez repede ceva.


Te temi de animalele salbatice?


O, da, mai ales de zebre, pentru ca sunt atat de imprevizibile. O zebra a venit direct spre echipa de filmare si din cauza panicii, am luat-o la fuga.Dupa aia, toti au ras de mine. Christoph Waltz spunea ca s-a asezat in fata lui Reese ca sa ii salveze viata, in timp ce eu am fugit ca un las.


Ai filmat si cu un caine. El este acum cainele tau?


Da, m-am dus la adapost si l-am luat, trebuia sa fie eutanasiat a doua zi, dar l-am salvat.


Cainele ala s-a indragostit de tine din prima zi. Crezi in dragoste la prima vedere cand vine vorba de o femeie?


Da, pentru ca remarc intotdeauna din prima daca o femeie are ceva deosebit. Cred ca dragostea suprema, e asa un sentiment urias! Cand esti indragostit de cineva, vrei sa ii demonstrezi in fiecare secunda ca ea e cea mai minunata femeie din lume.


De cine iti placea in adolescneta?


Eram indragostit nebuneste de  Kate Moss.


Acest articol este un extras. Traducere proprie de la Sursa.

Niciun comentariu: