sâmbătă, 23 aprilie 2011

Bonjour mes amis

Bonjour mes amis!
Eu o să o ajut pe Ramona cu blogul Twilight Lovers, sper să nu o dezamgesc nici pe ea şi nici pe voi.
Eu sunt Ella (Angel of hope cum mă ştiţi unii) sunt una dintre acele persoane în care spiritul Twilight nu a murit încă. Probabil că mă ştiţi de pe celelalte bloguri pe care postez, dacă nu o să ne cunoaştem de aici.
Blogurile mele:
1. The Gift of Passion - aici o am ca colegă de blog pe Dy@nn@; pe acest blog găsiţi ficuri şi multe alte lucruri...îl găsiţi aici.
2. Twilight Picture - unde colegele mele de blog sunt Ramona, Klauss şi Ioana; pe acest blog găsiţi poze cu actorii Twilight...îl găsiţi aici.
3. Kristen and Robert.Org - aici o am ca colegă de blog tot pe Dy@nn@; pe acest blog găsiţi ştiri despre Kristen Stewart şi Robert Pattinson în engleză....îl găsiţi aici.
4. Just words or maybe not - aici găsiţi toate ficurile mele, îl găsiţi aici.

Nu ştiu dacă mai este ceva de spus...dar dacă aveţi vreo nelămurire mă găsiţi pe mess la id_angelhope .

Niciun comentariu: