vineri, 7 ianuarie 2011

Kristen il evita pe Rob



Cu totii am vazut ca la People's choice awards Kristen s-a comportat ciudat, evitandu-l pe Rob. 
Partea si mai ciudata este felul in care s-a comportat Taylor, sorbind-o din ochi si avand tot felul de gesturi apropiate.
Spre exemplu, la un moment dat lui Kristen i-a cazut breteaua de la rochie, iar Taylor i-a ridicat-o.




Rob si Taylor s-au ciondanit pe scena, la ridicarea premiului. 
Rob nu a vrut sa ii dea premiul si nici microfonul, iar in replica Taylor s-a prefacut ca vrea sa il loveasca.
 Desigur, acestea pot fi considerate simple momente de umor, dar in egala masura e posibil sa se afle ceva in spatele lor.



Cand s-au ridicat ca sa mearga pe scena, Rob a incercat sa o ia de mana pe Kristen, dar ea nu a fost atenta sau s-a prefacut ca nu este.


Articol propriu. Sursa gif-ului.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Muream de nerabdare sa-mi spun parerea!
M-a deranjat teribil modul in care incearca
Kristen sa pacaleasca(habar n-am pe cine)!? Cred ca este imatura,poate e normal,are doar 20 ani.Am fost si sunt in continuare convinsa ca sunt impreuna insa imi pare rau pentru Rob,toata atitudinea lui Kris spune ca nu are incredere in el si in relatia lor daca nici macar nu se lasa ajutata sa urce niste scari ca nu cumva sa se inteleaga ca sunt iubiti..Si pentru mine cel putin a parut asa de fortata dorinta ei de a-l tot atinge pe Tay cand iubitul ei e la cativa pasi.Prieten,prieten dar pare total aiurea