marți, 4 ianuarie 2011

Fanficuri



Capitolul 19 din "Foc si gheata", scris de Adia.(aici)

Capitolul 10 din "Urmari si consecinte", scris de Audry.(aici)

Capitolul 6 din "Teenage dream", tradus de Alexandra.(aici)

Si 3 ficuri noi:

"Children of the damned", scris de Erin.(aici)

Descriere: N-am putea inceta sa ne distrugem vietile in mod mizerabil,pentru totdeauna?
E doar un joc al dragostei si al geloziei.Regulile sunt simple: o promisiune,suflete distruse.Insa si prietenia adevarata este pusa la incercare.
M-am indragostit de cine nu trebuie.Am ucis amintirile lui fara sa-mi pese.Prietenii mei au devenit dusmani.In urma mea am lasat dezamagire,tacere si pete de sange.
Sunt oare prea pierduta pentru a fi salvata?Prea ratacita in drumul meu…?

"Equinox", scris tot de Erin.(aici)

Descriere: Exista ceva mai rau decat un triunghi amoros din care faci parte tu,baiatul pe care il iubesti si sora ta?
Sper ca nu.Oricum,e mai rau decat sa ramai fara cizme cu piele intoarsa.
Credeam ca stii.Dar e timpul sa-ti spun “Te iubesc”.Si stiu ca si tu esti indragostit de mine.Trebuie sa terminam cu minciunile acestea fade.
Te-am avut in inima mea, insa te-am pierdut fiindca mergeam pe drumuri paralele.Dar acum voi face orice ca sa mergem pe aceeasi carare a vietii.Indiferent de cate persoane vor suferi,imi voi indeplini scopul.
Dance with the devil,sweetheart.This game is always played in three,you know.

"Just play it like a game", scris de Diana.(aici)

Descriere: Isabella Swan - cea mai populara fata din liceu. Edward Cullen - cel mai popular baiat.. Amandoi, pe aceeasi treapta. Cine va castiga ?

Bella si Edward au inceput in clasa a 9a un fel de competitie; castiga cel care va fi cel mai popular in clasa a 12a. Acum, fiecare incearca sa ii strice reputatia celuilalt. Ei bine, lucrurile insa se complica. Edward este un vampir. Unul, care, spre deosebire de altii, se hraneste cu sangele animalelor. Va afla Bella 'micul' lui secret ? Si daca da, ce va face ?

Niciun comentariu: